TikTok повеќе не изгледа како видео платформа со кратки форми. Компанијата денеска објави дека ќе ја продолжи максималната должина на видеото на 10 минути.
TikTok тестира подолги и подолги видеа на својата мрежа. Минатата година компанијата претстави триминутни видеа, а последното ажурирање ја зголеми таа бројка на десет.
„Секогаш размислуваме за нови начини да донесеме нови искуства во заедницата и да го збогатиме искуството на TikTok“, изјави портпаролот на компанијата за Verge. „Минатата година воведовме уште подолги видеа, кои на нашата заедница ѝ дадоа повеќе време да создава и да се забавува на TikTok. Возбудени сме што денеска ќе ја зголемиме можноста за прикачување видеа на десет минути. Се надеваме дека ова ќе обезбеди уште поголема креативна слобода за нашите создавачи ширум светот, а корисниците уште подобро ќе уживаат во апликацијата“.
Иако подемот и популарноста на TikTok се засноваат на бескрајна серија кратки видеа, компанијата веќе некое време тестира подолги содржини. Ова првенствено се прави со цел да се натпреварува со YouTube. Но, тоа не е светот, најновите цели на компанијата се да привлече постара публика и да го зголеми вкупното време на ангажирање во апликацијата.
Некои корисници ја добија оваа вест како известување во апликацијата.
Говорејќи за Verge, портпаролот на компанијата истакна дека содржината со подолга форма е полесна за монетизација и ги задржува луѓето на платформата. Тој додава дека компанијата би можела да формира посебен дел во апликацијата наменет за подолги содржини.