Сопствениците на Гугл “Алфабет”, велат дека заработката се искачила во првиот квартал, додека луѓето заглавени дома во пандемијата користеле повеќе од неговите услуги.
Нето добивката скокна за 162% на рекордни 17,9 милијарди долари за три месеци до март, бидејќи приходите од рекламирање се зголемија за една третина. Тоа доаѓа и од фактот дека технолошкиот гигант се соочува со зголемен надзор над својата моќ а пандемијата ги тера луѓето да се свртат кон Интернет повеќе од кога било. Фирмата заслужува „зголемена активност на потрошувачите преку Интернет“ за своите резултати.
„Во текот на минатата година, луѓето се свртеа кон„ Пребарување на Гугл “и многу други мрежни услуги за да бидат информирани, поврзани и да се забавуваат“, изјавија Алфабет и извршниот директор на Гугл, Сундар Пичаи. Аналитичарите очекуваа добри перформанси кои се остварија бидејќи економиите ширум светот почнаа повторно да се отвораат, што предизвика повеќе трошење на реклами преку Интернет. Па приходите од бизнисот со пребарување на Google скокнаа за 30% на 31,9 милијарди долари во еден квартал, додека продажбата на YouTube скокна 49% на 6 милијарди,
„Ковид значеше дека феноменални суми на пари се префрлија на купување преку Интернет, така што семејството на „ Алфабет “од бизнисите со дигитално рекламирање бележи огромен раст на приходите.
Единствениот проблем со кој се соочува технолошкиот гигант е продолжување на регулаторната акција за прашања како што се конкуренцијата и приватноста.Најновиот спор се појави во понеделникот кога стриминг ТВ технолошката компанија Року го обвини Гугл дека се впуштил во антиконкурентно однесување за да им даде предност на своите бизниси на Јутјуб.
Во меѓувреме, регулаторите на САД и Европа продолжуваат да разговараат за заострување на надзорот над Гугл и другите технолошки гиганти, но сè уште се немаат договорено.