Неколку корисни совети кога станува збор за возење автомобил
Ви ги даваме малите тајни на одличните возачи за непречено возење. Следете ги правилата од списокот и ќе се придружите на групата најдобри возачи кои знаат ефикасни техники на возење.
Сопирање на левата нога
Сопирањето на левата нога е тешка техника која бара редовно вежбање. Многу често го користат професионалните тркачи со автомобили, но оваа вештина може да ви помогне и во итни ситуации. Со оваа техника ќе можете да вртите многу брзо со одржување на потребната брзина на моторот, одржување на истата брзина на возење и истовремено контролирање на управувањето.
Држете ги рацете на воланот во правилна положба
Со децении, инструкторите за возење ги учат своите ученици да ги држат рацете на воланот во положба што одговара на стрелките на часовникот од 10 минути до 2 часа. Но, во последниве години, инструкторите советуваа да се држат рацете во позициите девет и петнаесет или осум и дваесет. Ова ќе ви овозможи подобра контрола додека возите.
Тоа е и најергономската положба за држење на рацете кога треба да возите подолго време.
Вие го контролирате недоволното управување и прекумерното управување
Во случај на подуправување, предните гуми ја губат влечната сила долж површината на патот за време на вртење бидејќи брзината на забрзување се зголемува. Во случај на преуправување, истото се случува и со задните гуми. Ако возите по влажен или замрзнат пат, не претерувајте со забрзување. Возењето со умерена брзина ќе ви помогне да ги избегнете повеќето случаи на подуправување и преуправување.
Забелешка: И во случаите на подуправување и во случај на преуправување, многу е важно никогаш да не го отпуштате педалот за гас или сопирачката премногу брзо, ненадејн
Користете ја рачната сопирачка за вртење
Оваа техника, исто како и сопирањето со левата нога, бара многу вежбање. Повторно, може да ви помогне само во итни ситуации или ако навистина треба да направите брз остар пресврт во текот на зимата. Но, не правете го ова на сув асфалт (или при големи брзини), освен ако не сакате да ги ставите вашите гуми на сериозен ризик од предвремено абење.
Префрлете ги брзините надолу со помош на системот за пети-прсти
Суштината на оваа техника се состои во менување на брзината од поголема кон помала со истовремено притискање на педалата за гас со петицата и педалата на сопирачката со прстите. На овој начин се намалува времето потребно за промена на брзината, се спречува оптоварувањето на задните тркала и се овозможува непречено преминување од поголеми кон помали брзини пред вртење.
Прилагодете ги ретровизорите за да ги елиминирате слепите точки во нив
Ако страничните ретровизори главно ги покажуваат само страните на вашиот автомобил, тоа значи дека не ја користите правилно целата рефлектирачка површина на ретровизорот. За правилно прилагодување на задните ретровизори, треба да запомните неколку од следниве позиции:
Огледалото на страната на возачот треба да рефлектира само четвртина од автомобилот (практично дел од неговото задно крило).
Страничниот ретровизор на совозачот, како оној на возачот, треба да ја прикажува само задната четвртина од автомобилот.
Централното огледало на кабината треба да го претставува одразот на целото задно стакло на автомобилот свртен кон него.