Првиот модел што доаѓа со ново/стариот дизајн на копчиња е следната генерација на Tiguan. Заедно со копчињата, кои се видливи на воланот, доаѓа и голем 15-инчен инфозабавен екран.
Внатрешноста на автомобилите на Фолксваген отсекогаш била место за инспирација за другите марки. Немаше екстраваганција, а веројатно поради сето ова секој производител на автомобили со глобален дострел бараше слична форма. Потоа, во 2019 година, дојде новиот Golf и наместо докажани решенија, добивме внатрешност во која доминираат контролите чувствителни на допир.
Како што пишува HAK Magazine, многу возачи биле збунети од ова, пред се лизгачката функција на засилување на звукот на аудио системот, функциите на допир и лизгање на регулирање на температурата во кабината.
Таа идеја очекувано беше проширена и на многу други модели на концернот. Во искреното интервју за Autocar, извршниот директор Томас Шафер призна дека контролите на допир биле грешка. Тој објасни дека оваа технолошко-дизајнерска насока направила голема штета и дека компанијата ги фрустрира клиентите кои не треба да бидат фрустрирани.
За среќа, поправка е на пат бидејќи германската марка ќе се ослободи од лизгачот за контрола на климата и збунувачките функции на воланот.
Првиот модел што доаѓа со ново/стариот дизајн на копчиња е следната генерација на Tiguan. Заедно со копчињата, кои се видливи на воланот, доаѓа и голем 15-инчен инфозабавен екран.
Не можете без него.