Сигурно некогаш сте се запрашале како луѓето успеваат да го организираат времето кога секојдневно имаат премногу обврски, па успеваат да стигнат насекаде, на работа, со децата, во спортот, па дури имаат и хоби. Во продолжение дознајте ја нивната тајна.

1.Пред се продуктивните луѓе користат апликации кои се наменети да помогнат при органзирање на времето и се клучна алатка за олеснување при извршување на обврските.

2.Овие личности одеднаш ги завршуваат сите обврски. Така на пример, доколку треба да одите во банка, па во пошта, а од таму во продавница, направете го тоа, направете правилен распоред. Не оставајте ништо за подоцна или за утре.

3.Во време кога другите слободното време измеѓу обврските го трошат на непотребни работи, продуктивните луѓе го прават баш спротивното. На пример, за време на викенд, во периодот наутро кога во работни денови ги носат децата во школо, за време на викендите одат во пошта и плаќаат сметки. На тој начин заштедуваат многу од своето време.

4.Секојдневно изработуваат план со обврски и задачи за тој ден и при организирање се водат по него.

5.Секако најважно е да во целиот тој хаос најдете и време за себе!

By Admin