Биг Мек и МекФлари можеби повеќе не се на менито во рестораните кои го замениле познатиот Мекдоналдс во Русија, но новата компанија има амбициозни цели за понатамошен бизнис откако продаде рекордни 120.000 хамбургери на денот на отворањето, изјави нејзиниот извршен директор за Ројтерс.
Мекдоналдс го прекина својот бизнис во Русија поради инвазијата на Москва на Украина, а своите ресторани ги продаде на друг сопственик во мај. Под новото име „Tasty and Dot“, 50 ресторани во и околу Москва беа отворени на 12 и 13 јуни со логото името се менува но љубовта останува.
Извршниот директор Олег Пароев сака да отвори ресторани и на други локации. Како што тврдеа при отворањето на новите ресторани, опремата останала иста, а малку е променет и рецептот по кој се подготвува храната. Илјадници луѓе кои дојдоа на отворањето на плоштадот Пушкин во Москва, го поздравија новото лого, шема на бои и пакување храна, пренесува Ројтерс.
Првиот ден продадовме речиси 120.000 хамбургери“, рече Пароев. „Никогаш не сме виделе таков дневен сообраќај за сите години на војната во Мекдоналдс во Русија“, додаде тој.
Иако Пароев не очекува ваквото барање да трае, тој има намера да ја надмине целта за раст што ја постави новиот сопственик Александар Говор пред истекот на рокот. Целта на Speech е да отвори 1.000 ресторани за четири до пет години, од кои околу 850 биле во сопственост на Мекдоналдс.
Зборувајќи претходно, тој водел 25 ресторани, велејќи дека платил „симболична сума“ за Мекдоналдс во Русија и дека американската корпорација изјавила дека нема да ја користи опцијата за откуп од 15 години.
Рестораните „Tasty and Dot“ се решени да го задржат квалитетот на производите како и досега, но дека зачувувањето на познатиот вкус е предизвик, рече Пароев. Иако 99 отсто од производите доаѓаат од руски добавувачи, Пароев рече дека „значителен процент“ од состојките доаѓаат од странство, што сега е комплицирано со санкциите и прекините во синџирот на снабдување.
„Tasteful and Dot“ бара нов добавувач на пијалоци, бидејќи руските залихи на Coca-Cola се трошат, рече Пароев. Мешавината од кафе ќе остане, но сега ќе ја набавува индиски инвеститор. Како што е договорено со Мекдоналдс, рецептите ќе бидат малку изменети, а замената за Биг Мек е во тек, рече Пароев.
„Ова е прилично голема загуба. Фактот што сега исчезна од менито не ни помага“, рече тој.
Ќе биде потребно извесно време за да се воспостави нов бренд, но Пароев е оптимист.
Нашите гости ќе се навикнат на новото име и ќе сфатат дека веќе не се во „Мекич“, туку во „Точка““, заклучи тој.