Сервис „Горење“ - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Сервис „Горење“ - Скопје

Сервис „Горење“ - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 282 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 14 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 23 - Оценка: 2.1

Продавница за електронски делови Сервис „Горење“ во Скопје

Сервисот „Горење“ во Скопје, познат по своите производи, за жал, се соочува со многу предизвици. Множеството коментари од корисниците укажуваат на проблеми во комуникацијата и услугата.

Проблеми со достапноста

Многу корисници наведуваат дека продавницата е затворена во текот на неделата, а обидите за контакт преку телефони не даваат резултати. Еден од коментарите вели: "Со недели е затворено, неможе да се добие информација дали ќе се отвори повторно."

Искуства со производите

Иако некои корисници имаат позитивни искуства со самите производи на Горење, како што е случајот со фрижидерите, негативните коментари за услугата не можат да се игнорираат. Еден корисник споделил: "За ГОРЕЊЕ производите имам само пофални зборови, користам повеќе од 10 нивни производи со години."

Неодговорна услуга

Сепак, многу корисници потврдиле за катастрофална услуга. Коментарите сугерираат дека сервисерите не одговараат на пријавените проблеми, а чекањето за помош е неприфатливо долго. "Кажуваат дека ќе те контактираат после 2-3 дена, ги нема цела недела," наведува еден корисник.

Квалитетот на услугата и производите

Некои корисници дури споменале и поголеми проблеми со производите, вклучувајќи и бучни уреди: "Фрижидерот е прегласен и невозможно е да се седи во иста просторија со него." Овие коментари доведуваат до заклучок дека управувањето со квалитетот на услугата значително опаднало.

Заклучок

Сервис „Горење“ во Скопје се соочува со сериозни предизвици во однос на услугата и комуникацијата со клиентите. Иако производите можат да бидат квалитетни, неодговорната услуга придонесува за негативен впечаток меѓу корисниците. Со оглед на коментарите, потребно е значително подобрување на услугата за да се врати довербата на клиентите.

Нашиот бизнис е сместен на

Контактниот телефон на наведената Продавница за електронски делови е +38923299111

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38923299111

мапа на Сервис „Горење“ Продавница за електронски делови во Скопје

Се надеваме дека ќе нè посетите во:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако сакате да го измените било кои податоци што сметате дека не е точно за оваа веб-страница, ве молиме да го доставите порака и ќе го поправиме брзо. Унапред благодарам на соработката.

Слики

Видеа:
Сервис „Горење“ - Скопје
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 14 од 14 примени коментари.

Милош Желев (24.7.25, во 01:33):
Најдобрата услуга до сега! Вистински професионалци со одлично знаење и искуство во областа. Ги препорачувам сите да ги користат услугите на овој тим!
Лара Желев (23.7.25, во 15:34):
Последните недели магацинот е затворен, и не можам да добијам информации за отворањето најверојатно. Никој не одговара на телефоните кои се оставени, сосема нема.
Ѕвездана Јакимовски (16.7.25, во 15:42):
Па како звезди, нула заслужуваат!
Зошто воопшто имаме контакт телефон кој никој не одговара?!
Секој ден велам многу пати на ден, но никој не одговара! Срамота!!!!
Стојан Трајановски (13.7.25, во 07:20):
Катастрофа на услугата. Тотално непрофесионално и аматерско обработување. Претходно Gorenje беше познат по квалитетот, а сега може да се заклучи и според нивниот сервис за која фирма станува збор. Оставив блендер за сервисирање кој цели 6 месеци беше кај нив без...
Владимир Гоцовски (13.7.25, во 00:51):
Катастрофа по катастрофа.
Нов автомобил користен за 6 месеци, произведува валкани алишта, сите покриени со влакна, контактиран 30 пати на секој можен начин, сервисерот доаѓа 3 пати и...
Петко Рибаровски (11.7.25, во 09:52):
Најлошиот сервис во Македонија не постои, колата има гаранција од 5 години и ти викаш да ја средат еден месец од прашање на одговорност и не доаѓаат и немаат интерес да ја средат. Нула нула одговорност. Катастрофа
Предраг Трајковски (9.7.25, во 17:00):
Имаме вградена индукциска плоча и цел ден обирам сервис, но никој не ми одговара. Надевам се дека ќе решат проблемот зашто брзо им треба.
Гоце Орданоски (28.6.25, во 04:59):
Ова еден од најдобрите продавници за електронски делови каде што можам да најдам се што ми треба. Персоналот е изузетно ljубезен и услужен, а асортиманот на производи е навистина на високо ниво. Горещо ги препорачувам услугите на оваа продавница!
Кристина Крстовски (26.6.25, во 19:48):
Пред три дена рекоа дека ќе дојдат да го сервисираат нашиот канцелариски простор. Сè уште не добивме никаков телефонски повик! Истински неодговорно и несериозно од нив!
Симеон Коруноски (18.6.25, во 20:26):
Нула нула нула нула нула звучи как некоја типична ситуација кога се обидуваме да најдеме нешто, ама не успеавме. Можеби проблемот е во структурата на кодот или пак во начинот на пребарување. Треба да бидеме посветени и стрпливи да го решиме проблемот. На крајот, резултатот ќе биде вреден трудот! 🛠️🔍
Виктор Христовски (18.6.25, во 15:27):
Кобниот случај што го пријавив, со гумата на новиот ладилник не функционираше и им испратив слики. Од нив добив одговор на е-пошта дека е во ред и не испратија сервисер за да го провери на место. Дополнително ми рекоа ако во иднина имам проблем да се јавам. Ладилникот е тив и бучи како флотски брод. Очигледно брендот им е тив.
Милена Змејковски (7.6.25, во 07:55):
Тотално не професионално од нивна страна. Кажуваат дека ќе ве контактираат по 2-3 дена, а нив нема цела недела и не го одговараат телефонот кога ги барате за статус на сервисирање на производот.
Веселин Денковски (30.5.25, во 22:46):
Техничарот дојде, не го допре ладилникот бидејќи така требало да функционира. Ладилникот е премногу бучен и невозможно е да седиме во истата просторија со него, над 60 децибели, особено поради високата фреквенција на звукот. Управата на Горење Македонија воопшто не се посветени на проблемот и навршувајќи горе на сè, беа и нафтени со односот.
Лидија Милевски (28.5.25, во 01:17):
За ГОРЕЊЕ производите само имам пофалби заедно! Искористив повеќе од 10 нивни производи со години и не сум имал никакви проблеми. На пример, кога сопругата случајно го скрши стаклената полица од фрижидерот, контактирав сервисот и им кажав артикелскиот број на фрижидерот. Тие направија нарачка за полицата и во рок од 10 дена ме известија дека можам да ја земам новата полица. Досега имам само позитивно искуство со нив. Браво, продолжете со истиот пристап!
Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Информации
  • огласи: 6.526
  • Слики: 21.999
  • Видеа: 0
  • посети: 4.288.244
  • Гласови: 458.875
  • Коментари: 30.088