Продавница за апарати за домаќинство Сетек - Дирекција во Скопје
Продавницата Сетек во Скопје нуди широк спектар на апарати за домаќинство, но последните коментари од клиентите покажуваат дека постојат некои проблеми со услугите и комуникацијата.
Плаќања и опции за услуги
Клиентите можат да изберат различни опции за услуги при купување, вклучувајќи ги и кредитни картички. Меѓутоа, многумина се жалат на бавноста на процесот на купување во продавница, со долгото чекање на вработените за да се заврши нарачката.
Пристапност и удобност
Продавницата нуди влез со пристап за лица со инвалидска количка и паркинг со пристап за лица со инвалидска количка, што е позитивен аспект. Сепак, многумина им препорачуваат на клиентите да се осигураат дека можат да добијат обележаните услуги пред да се упатат таму.
Брза посета и подигање во продавница
Некои клиенти укажуваат на потребата за брза посета и подигање во продавница, истакнувајќи дека времето на чекање е премногу долго. Проблемите со достапноста на производите и комуникацијата со вработените создаваат непријатности за потрошувачите.
Испорака и планирање
Многумина се разочарани од исподата, која не се реализира во ветениот рок. Клиентите известуваат дека често чекаат неделу дена без повратна информација, што доведува до неконтролирано планирање околу нивните купувања.
Заклучок
Иако Сетек предлага добра палета на производи и услуги, постојат значителни недостатоци во клиентската услуга и управувањето со нарачките. На идните купувачи им се препорачува да бидат внимателни и да проверуваат актуелни информации пред да направат нарачка.
Ако е потребно да го измените било кои елементи што сметате дека е неточно во врска со оваа веб-страница, ве замолуваме да испратите порака за ќе го прилагодиме брзо. Унапред многу ви благодариме.
Слики
сетек дирекција скопје
Setek Direktsija скопје
Setek Direktsija продавница за апарати за домаќинство
Неточни информации објавени. Кога веќе организирате Еко акција, објавувајте точни податоци и не ги доведувајте потрошувачите во заблуда. Во цел водич објавен на веб страната, не сте нашле за згодно никаде да објасните дека електронски отпад се подига од Ваша страна само во Скопје. Со определен термин за превземање од Ваша страна, и јасно наведено дека Сетек превзема, цела недела звонам по телефони за да денес (откако веќе помина терминот) да добијам информација дека не превземате од други градови. Да не коментирам и промена на откупна цена преку ноќ, без никакво дополнително известување.
Даниела Крстевска (19.7.25, во 02:36):
Супер тим со пријателски пристап, одлично обучен за сите прашања во областа на електрониката и IP технологијата.
Теодора Тодевски (15.7.25, во 21:59):
Чекав 6 часа за истовар со камионот денес, катастрофално. Непрофесионален пристап од страна на шефот на магацинот, беше дрски цело време. Сепак, не очекував дека ќе трае толку долго истоварот, особено откако немав работно време на тахографот.
Бранко Китановски (15.7.25, во 06:17):
Пред една недела порачав перална машина, но уште не е пристигната во Штип. Веќе 3 дена обидам да се јавам на нивниот телефон, ама ниеден не одговара. Пералната ја платив напред. Надевам се дека скоро ќе го решат проблемот.
Цветан Кривокапиќ (15.7.25, во 01:10):
Ова е вистински ценето од страна на техничарот.
Софија Узунов (14.7.25, во 21:01):
Нула ѕвезди, комуникацијата е многу лоша и неможам да ги добијам на телефон. Неверојатно незадоволство од услугата која ја пружаат.
Марко Јачевски (14.7.25, во 12:50):
Необразовани и неспособни вработени, нарачката ја платив онлајн, но не беше доставена. И сè уште ти го прокажуваат вината кога ќе се обидеш да контактираш со нив. Кога им зврнеш, се припремени да те убедат дека ти си виновен, а ако не се откажеш, почнуваат да ти спуштаат слушалката. Неверојатно мизерно од нив.
Аница Бошковски (11.7.25, во 03:36):
Многу разочарувачки сервис за корисниците. Немам доверба во продавницата и не сум задоволен од услугата што ја добив. Гледам кон други апарати за домаќинство за наредниот пат.
Тодорче Манчев (10.7.25, во 04:14):
За да ја испорачате нарачката треба да почекате еден час на работниот плот...
Милош Илиевски (8.7.25, во 15:48):
Како да го изгубите постоечкиот и потенцијалниот купувач во исто време - упатство од Сетек, се од Техника™.
Пред да почнам, да напоменам, ова не ми е прво лошо искуство со Сетек, повеќето искуства се сосема идентични на ова искуство.
Се одлучив да купам производ кој беше достапен во една од „Премиум“ продавниците на Сетек (производот е забележан како достапен, и на залиха во оваа продавница). Производот кој требаше да го купам, не беше на располагање во продавницата, при што ми беше објаснето дека „сигурно е некоја грешка во евиденцијата на залихи, производот не е достапен, т.е. го нема во нашата продавница, а големи се шансите да го нема и во другите“.
Сепак, решив да го купам производот што беше достапен, но за жал, без успешност, поради тоа што требаше да чекам 20 минути за вработените да го контактираат некој во Главниот Магацин (што не одговори на телефонот и покрај 3-4 обиди) за да утврдат дека производот во продавницата не е последниот достапен и дека сè уште е на залиха (производот веќе беше платен). Побарав сторнирање и заминав од продавницата со рацете во џеб.
Горенаведеното е резултат на тоа што Сетек користи еден од најстарите начини на водење на евиденција на достапни производи (залихи) и на ажурирање на база на податоци, каде што голем дел од производите се обележани како „достапни“, но ги нема никаде во Македонија.
Бисерка Денковски (3.7.25, во 13:15):
Оцената е 0 од вработени до шефови, услугата е сосема непостоечка.
Раде Орданоски (2.7.25, во 11:41):
На страницата на страната, до 5 работи дена поминаа 2 недели уште ми немаат довиено тоа што го порачав. Се јавувам, но не ми одговараат ниту ми враќаат пораки. Катастрофа е, земал пари и нигде ги нема сега.
Ивка Симевски (1.7.25, во 21:43):
Вистинска препорака, Цеце од сервисот ми го објасни целиот процес за сервис под гаранција и веќе на следниот ден проблемот беше решен од нивните сервисери. Одлична услуга!
Нада Сотировски (29.6.25, во 04:54):
Не е лошо, но може да се подобри. Мислам дека има потенцијал за подобрување и додавање на повеќе информации за апаратите за домаќинство. Би било интересно да се дознае повеќе за нивната функционалност и перформанси. Во целост, ова е добар почеток, но има место за унапредување.
Како што се вижда од името на продавницата, се наоѓа се што е поврзано со технологијата. Одлични цени, попусти, многу начини на плаќање, голем избор на брендови, учтив персонал, можност за онлајн нарачка со додаток на попуст. Слободен паркинг, пристапност за лица со попреченост на моторика.
Аница Христовски (24.6.25, во 21:15):
Штета е, на веб-страницата стои дека испораката треба да биде за 48 часа, но производот не беше доставен цела недела.
Весна Бојковски (22.6.25, во 03:33):
Ужас од компанија и само една ѕвезда, работниците се преспори и непрофесионални, шефовите неуважителни и одвратни... Кошмар!
Марија Караџиќ (20.6.25, во 08:25):
Најдобрата продавница во Македонија. Секогаш спремна да им помогне на купувачите и има одлична поддршка за клиентите и комуникација B2B.
Зорица Петревски (18.6.25, во 09:44):
Совршено! Одлично е кога станува збор за овој вид на информации. Благодарам за корисничкиот коментар!