Прикажување од 1 до 15 од 15 примени коментари.
Кај сте! Како сакам да разговара за темата на апаратите за домаќинство. Дали имате некои препораки?
Вработените таму се многу груби и несостојателно квалификувани. Побарав една од најпопуларните тастатури што ја имале на залиха и тој ме погледна како да сум од друга планета. 2/5, не би го препорачал! Одете во продавница како Anhoch со подобра корисничка поддршка.
Ми продадоа лаптоп со перформанси што не се совпаѓаат со оние што ги опишуваа уредот. (послаби од наведените перформанси), и откако им го кажав проблемот (ден по купувањето) не сакаа да понудат никакво решение. Разговарав со вработената во "Грижа на корисници", истакнавјаќи го и нејзиниот проблем, и културно му кажав дека Ситек како голема компанија не би требало да има такви грешки затоа што на крајот на краиштата не продаваат блузички од 300-500 денари, нивните одговори беа: "Што да правиме еве со ковидов, БАКАРОТ ПОСКАПЕ....." итн..
Одлучив да го вратам лаптопот за да ми ги вратат парите и на свој трошок (затоа што така ми рекоа) го однесов лаптопот на сервис, па назад во Сити Мол. Е таму одговорот што го добив беше дека не можат да ни вратат пари бидејќи во моментот немале. Требаше да почекам неколку дена можеби, или додека не продадат некој поскап уред. Вработената во грижа на корисници (затоа што нема на кого друг да се обратиме), ми вика КАКО МОЖЕМЕ ДА ВИ ДАДЕМЕ НЕШТО ШТО ВО МОМЕНТОТ ГО НЕМАМЕ??!!!
- Исто како што ми го продадовте лаптоп што никогаш не го имавте, беше мојата реакција, а потоа кога спомнав за адвокат, во рок од половина саат ме бараат: "Најдовме пари девојче, можете да дојдете да ги земете од продавницата"
Односот со клиентите - НИКАКОВ! Грижа на корисници - КАТАСТРОФА!
Пред некое време ја купив слушалката од Setec City Mall и добив гаранција за 1 година. По месец стана неисправна. Среќно што уште важи гаранцијата, па можам да ја заменам или сервисирам. Се надевам дека процесот на замена ќе биде брз и лесен.
Само една ѕвезда затоа што нема помала вредност за оценка. Персоналот од 3 членови е целосно неинтересиран да ви продаде нешто, нема да ве поздрават, нема да добиете одговор и истовремено ќе слушате нивното искуство и разговор за како си поминале на одмор оваа година. Ниту сега ниту пред 6 месеци оваа продавница не успева да обезбеди вработени кои ќе ве услужат.
Секоја чест, влегов и само добив индиректни информации за најдобриот и најевтин ресторан во Грција.
Поздрави и се надевам дека вашите тешко заработени пари ќе ги потрошите во друга продавница.
Услугата беше стручно изведена!👍 Вистински сум задоволен со квалитетот на апаратите за домаќинство од вашата продавница. Благодарам ви многу! 🌟
Зошто? Зошто бахаха 😂😂😂... Што смешно?
Услугата за корисници е одлична, морав да одам три пати за да купам нешто и персоналот беше одличен. Барав стол некаде околу 23.000 долари за купување, но не ми одговараше ниту еден што го најдов...
Ме продавање на Xioami E-Scooter и не ги проверив гумите, по 5 употреби (60 км) морав да платам за замена на двете, бидејќи не како ги пробив откако го користев само на рамни патишта. Многу негативно искуство.
Личноста е многу културна и фина. Толку љубезен индивидуал никогаш не сум сретнал.
Решете го вашиот систем!
На интернет прочитав дека производот (делот) е достапен за купување, но на пракса стои во изложена ПС конфигурација. Како може потрошувачот да знае дека специфичниот дел е веќе вграден некаде и дека не може да се купи посебно?!
Да знаев дека користите заостарен и глуп систем, немаше да трошам време и пари за да дојдам во вашиот магацин...
Денес купив слушалки во 14.01.2024 година и не бев баш задоволен со квалитетот, па се вратив да ги заменам. Изненаден бев пријатно од реакцијата на менаџерот, бидејки без никакви проблеми ми ги замени со друг модел. Сетек City Mall има одлична услуга!
Навистина не бев задоволен од услугата што ја добив кај оваа продавница за апарати за домаќинство. Потребно ми беше да го заменам апаратот и целиот процес на решавање на проблемот беше многу непријатен. Надевам се дека во иднина ќе работат подобро со корисниците.
Не знам дали беше случајно, но денес околу 15 часот наидов на еден груб продавач кој, без да погледне, веднаш рече: „Не“, па си заминав насмеан, можеби не му беше денот.
Претварање и мамење со оштетен производ!!! На 30.12.2023 година ја купивме машина за сушење алишта, истата ни беше доставена неколку дена подоцна околу 18:30 часот на адресата, пред влезот. Во времето на доставата, на истата улица веќе беше темно, примивме го производот и потпишавме дека го примивме, кој не го отворивме надвор поради тоа што беше мрак и сакавме да го видиме производот во домот на светло. Имаме право да го вратиме производот доколку нешто не е во ред со истиот и не е користен. При отпакувањето на машината, која беше завиткана само во пластика и заштитена со стиропор од страните, забележавме пукнатина на горниот дел. Одаме веднаш да реагираме во продавницата, но нашата рекламација не беше прифатена и наидовме на високомерен и непристоен однос од персоналот, со повишување на тон и прекинување на разговорот. Самата пукнатина е многу видлива и на дневна светлина, а уште поголемо во темнина, во која ни беше доставена машината, веројатно со цел да не забележиме оштетувањето и да бидеме измамени. Фирмата постојано го одложува процесот за враќање или замена на производот за да ни поминат пропишаните денови. Вооснова, ова не е прв пат што добивме дефектен производ од Сетек.