Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 5.171 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 86 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 479 - Оценка: 1.8

Корпоративна канцеларија Еко Логистик Сервис - Доставна служба

Корпоративната канцеларија Еко Логистик Сервис (ЕЛС) во Скопје е позната како една од најнеорганизираните и непрофесионални доставни служби во Македонија. Многу корисници споделуваат лоши искуства кои укажуваат на комплетна катастрофа на услугите што ги пружаат.

Проблеми со доставата

Многу клиенти известуваат за долги времиња на чекање за пратките, некои од нив чекаат дури и по две недели за да ја добијат својата нарачка. Според коментарите, пратките често завршуваат изгубени во магацините на ЕЛС, а корисниците се соочуваат со недостаток на информација за статусот на своите пратки. Како резултат на тоа, многумина не би ја препорачале оваа компанија.

Недостапен контакт центар

Контакт центарот на Еко Логистик Сервис е често критизиран за недостапност и нелюбезност на вработените. Многу корисници истакнуваат дека не можат да стигнат до операторите дури и по неколку обиди, што дополнително ја влошува ситуацијата при решавање на проблемите со пратките.

Лош однос кон клиентите

Односот на вработените кон клиентите е уште еден проблем кој се појавува во рецензиите. Корисниците споделуваат искуства со некултурни и дрски курири, кои не покажуваат желба за помош. Многу од нив истакнуваат дека не добиваат повратна информација за своите пратки, а кога ќе се јават, често им се даваат нелогични објаснувања.

Заклучок

Клиентите сакаат да бидат информирани и поддржани, а Еко Логистик Сервис не успева да задоволи овие основни потреби. Имајќи предвид сите негативни искуства, многумина ја предупредуваат јавноста да избегнуваат користење на услугите на оваа компанија. На клиентите им се препорачува да бараат алтернативи со надеж за подобра услуга и професионалност.

Сме сместени на

Контактниот телефон на наведената Корпоративна канцеларија е +38923177744

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38923177744

мапа на Еко Логистик Сервис - Доставна служба Корпоративна канцеларија, Шпедитерска компанија во Скопје

Нашите часови на услуга се:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако имате потреба да го прилагодите било кои елементи што сметате дека е неточно во врска со овој портал, ве молиме да го доставите порака и ќе се погрижиме за тоа брзо. Со задоволство благодарам на соработката.

Слики

Видеа:
Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 20 од 86 примени коментари.

Наташа Андонов (17.8.25, во 03:53):
Кога морам да ставам нула, ќе ставам нула. Катастрофалната услуга во складот може да ве кошта многу поради нивната неодговорност. Сами очекуваат од вас да го земете пакетот од складот. Испораката до вратата е прашање на знаците дали икогаш имаат објавено како нудат експресна испорака во Скопје за 2 часа, веќе 2 недели чекам пакетот од нивната карго услуга... Недостаток на почит е навистина срамота...
Албена Пановски (15.8.25, во 05:41):
Не знам што се случува со овие негативни коментари, ама јас не сум искусил ниту еден проблем. Неколку пати ги испратив нарачките и во рок од еден ден тие пристигнаа.
Трајче Спасов (14.8.25, во 20:12):
ИСКУСТВОТО СО ГОСПОДАТА ПРАТКА ПРЕД МЕСЕЦ БЕШЕ ОДЛИЧНО, НО СЕ УТВРДИ ДЕКА НЕ Е ИСПЛАТЕНО ! СЕКОГАШ КОГА ЈА ПОСЕТАМ БАЗАТА ИЛИ ОБРАТИ МУ СЕ НА ТЕЛЕФОНОТ, ИЗГОВОРОТ СЕ ЗВУЧИ „ЌЕ ВЕ КОНТАКТИРАМЕ ВО ТЕЧЕНИЕТО НА ДЕНОТ“
Исидора Радулов (14.8.25, во 11:51):
Гостивар / Скопје, еден плик три дена чекам. Ветер да го дуваше, ќе стигнеше до сега.
Албена Грозданов (13.8.25, во 11:00):
Можеби би било можно да го поправите ова...
Јордан Наумов (10.8.25, во 08:38):
Катастрофа. Втор пат ми се случува истото, на нивната страна гледам дека пратката е стигната во локалниот склад, 2 недели ниту таму на лице место ми ја даваат, ниту ми стига нешто на адресата. Во Пакистан имаат поажурна пошта.
Филипа Јанковски (5.8.25, во 14:20):
Мотото на Вашиот блог е вистински вдивително: Сакаме да бидеме најдобри! Вие сте заиста пример како треба да се однесува еден професионален блогер: најдобри сте во испораката на содржина, најдобри сте во одговарање на коментарите и најдобри сте во одржување на културен однос со вашите читатели. Продолжете така, без сомнеж, Вие сте вистински ваковани во својата работа!
Надежда Манчев (5.8.25, во 13:40):
Секој трет пакет што го испраќав завршуваше со скршена саксија/тачна. И пакетите обележани од сите страни дека е кршливо, за пакување да не зборувам, се трудам најбезбедно што можам. Да заврши нешто скршено треба да биде пакетот паднат од високо или превртен, што не треба да се случува. Катастрофа.
Кирил Ивановски (2.8.25, во 11:03):
Пекувам порачка од Нептун од 25 декември до 19 јануари и уште не е тука. Од понеделник ќе ја контактирам пазарната инспекција, објаснете се таму.
Валерија Благоевски (2.8.25, во 05:41):
Катастрофа со услугата.
- Пратката кај нив од 10.07. Не можат да ја достават до 18.07.
- Не се јавуваат на телефон.
- Кога ги добив, ми дадоа број сам да се јавам и сам да ја подигнам пратката. На бројот никој не се јавува веќе цел ден.
Пратката не може да се подигне.
Фијаско со брза пошта.
Јелена Никифоров (28.7.25, во 09:33):
Ефикасни и природно брзи! Ура! Не ми е јасно зошто луѓето оставаат лоши оценки кога во споредба со македонската пошта овој сервис е ОДЛИЧЕН!
Ирина Јованов (26.7.25, во 00:18):
Забавени испратени, не се во контакт со контакт-центарот. Customer experience 0
Христијан Здравковски (25.7.25, во 04:03):
Приказно најлошата компанија. Сите останати во Македонија се одлични, но овие се страшно недисциплинирани, неодговорни, арогантни. Не одговараат на телефон. Касно испорачуваат нарачки, лажат, доставувачите не сакаат да дојдат до дома и слично, не те контактираат пред да испорачаат итн. Сите мои пријатели имаат исто искуство со Еко Логистик во сите градови. Во спротивно на другите компании, не знам како сè уште има лиценца за работа.
Милан Тасевски (22.7.25, во 18:57):
Вие сте најлошиот пример за професионализам.
Страхил Божиновски (19.7.25, во 16:12):
Едно големо нула од претпријатие!
Глигор Наумов (18.7.25, во 14:59):
Можеби беше најдобро да ставам нула, нула.
Добривоје Бошковски (15.7.25, во 16:44):
Доставувачот во регионот Тафталиџе е страв од некултурно и некултурно!
Тој се јавува кога доаѓа на вашата адреса, бара моментално да се појавите и никогаш нема пари за враќање и се препира! Ако не обрнете внимание на овие работи, никој повеќе нема да ви праќа или ќе ја зема вашата пратка!
Јасмин Тасевски (13.7.25, во 17:58):
Ужасен однос со клиентите, недостапност, неорганизираност. Жаллив однос со клиентите, недостапност, незаорганизираност.
Јасмин Ѓуровски (13.7.25, во 12:17):
Лоша услуга, секогаш пратката треба да се зема од база во Кичево, во спротивно се чека со денови за достава.
Бранкица Зоговски (10.7.25, во 11:12):
Катастрофа, телефонски викат дека испратката ќе биде испорачана на адресата за утре, а потоа кажуваат дека ја доставиле во складот... Брза пошта што се чекаше една седмица... Срамота!

Повеќе коментари:

Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Категории
Информации
  • огласи: 8.083
  • Слики: 25.077
  • Видеа: 0
  • посети: 4.949.361
  • Гласови: 510.946
  • Коментари: 36.388