Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 5.179 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 86 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 479 - Оценка: 1.8

Корпоративна канцеларија Еко Логистик Сервис - Доставна служба

Корпоративната канцеларија Еко Логистик Сервис (ЕЛС) во Скопје е позната како една од најнеорганизираните и непрофесионални доставни служби во Македонија. Многу корисници споделуваат лоши искуства кои укажуваат на комплетна катастрофа на услугите што ги пружаат.

Проблеми со доставата

Многу клиенти известуваат за долги времиња на чекање за пратките, некои од нив чекаат дури и по две недели за да ја добијат својата нарачка. Според коментарите, пратките често завршуваат изгубени во магацините на ЕЛС, а корисниците се соочуваат со недостаток на информација за статусот на своите пратки. Како резултат на тоа, многумина не би ја препорачале оваа компанија.

Недостапен контакт центар

Контакт центарот на Еко Логистик Сервис е често критизиран за недостапност и нелюбезност на вработените. Многу корисници истакнуваат дека не можат да стигнат до операторите дури и по неколку обиди, што дополнително ја влошува ситуацијата при решавање на проблемите со пратките.

Лош однос кон клиентите

Односот на вработените кон клиентите е уште еден проблем кој се појавува во рецензиите. Корисниците споделуваат искуства со некултурни и дрски курири, кои не покажуваат желба за помош. Многу од нив истакнуваат дека не добиваат повратна информација за своите пратки, а кога ќе се јават, често им се даваат нелогични објаснувања.

Заклучок

Клиентите сакаат да бидат информирани и поддржани, а Еко Логистик Сервис не успева да задоволи овие основни потреби. Имајќи предвид сите негативни искуства, многумина ја предупредуваат јавноста да избегнуваат користење на услугите на оваа компанија. На клиентите им се препорачува да бараат алтернативи со надеж за подобра услуга и професионалност.

Сме сместени на

Контактниот телефон на наведената Корпоративна канцеларија е +38923177744

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38923177744

мапа на Еко Логистик Сервис - Доставна служба Корпоративна канцеларија, Шпедитерска компанија во Скопје

Нашите часови на услуга се:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако имате потреба да го прилагодите било кои елементи што сметате дека е неточно во врска со овој портал, ве молиме да го доставите порака и ќе се погрижиме за тоа брзо. Со задоволство благодарам на соработката.

Слики

Видеа:
Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 21 до 40 од 86 примени коментари.

Елена Лазаревски (9.7.25, во 01:41):
Најлошото искуство досега! Секоја нарачка од Зара каснеше по мининум 7 дена и при секое јавување, ме убедуваа дека ќе ја пратат наредниот ден и така две недели за на крај пакетот да ми биде вратен назад во Зара без никакво објаснување. Тотално непрофесионални и некомпетентни! И покрај тоа што се плаќа достава, кажуваат ако сакате да си ги подигнете работите од магацин.
Симеон Златковски (8.7.25, во 20:43):
Стравотно искуство. Немаат капацитет или знаење да планираат професионално спроведена логистичка операција. Иако целите, цели, мисиите, искуствата, за нас, и другите делови од веб-страницата на ELS наведуваат поинаку (дека се способни, посветени, многу задоволни клиенти, испорака во рок од 1 ден било каде во Македонија), но претпоставувам дека тоа е само пропаганда. Не знаат кога ќе достават пратките (ни денот). Го одложија мојот товар неколку пати и на крајот кога кажаа дека ќе достават, не знаеја точно во кој час од денот. Приоритизираа други пратки, иако им беше речено дека мојата треба да биде приоритет денеска (првата за денот) поради тоа што таа беше веќе одложена неколку пати. Во еден момент ми рекоа дека можам да го подигнам товарот од нивниот склад. Товарот беа растенија, кои можат да загинат ако се чуваат во неподходни услови подолго време. ELS воопшто не мислеше за тоа што треба да достави растенија поскоро од крилца на пример. Покрај тоа, ELS не беа достапни, нивните курири не можеа да се достигнат преку телефон или СМС. Не ги интересираше дека специфично ги договоривме да дојдат во одреден ден, бидејќи морав да договорам некој да ги прими работите и некој да ги посади растенијата. Овие луѓе не висат на закачалка, па ELS може да ги повика кога посака. Сите имаат други обврски кои се посериозни од чекање денови да одлучи ELS кога ќе пристигне, и никој од нив не е видовит да види кога ELS сака да пристигне без барем обична учтивост и професионална обврска да обезбедува точни и прецизни информации. Никогаш повеќе нема да го користам овој сервис. Измалтретираа неколку луѓе кои требаше да си ги планираат и преорганизираат обврските, како и ја патија репутацијата на местото каде што ги купив растенијата.
Трпе Змејковски (6.7.25, во 13:56):
Секогаш на време каде и да треба.
Среќа дека сите пошти се вакви 👍👍👍👌👌👌...
Ѓуро Нацевски (6.7.25, во 10:17):
Спори, неукусни и не може да ги добиеш со денови на телефон. Катастрофа!
Мартина Божиновски (3.7.25, во 22:08):
Катастрофална услуга!!! Горе од катастрофално, не можам дорам направам!
Маријана Китановски (30.6.25, во 19:49):
Пратете пакет и сеќавајте се како го фрливте во реката Вардар. Можеби ќе изработите голема количина на нервоза ако се обидете да го претражувате и барате рефундација, но топло не ви ја препорачувам бидејќи нема да имате резултат.
Чедомир Спасов (30.6.25, во 18:45):
Морам да напишам колку се лоши. Имам нарачка од Али Експрес од јануари што дојде. Курирот ми ѕвонеше со спам број за да ми каже дека е на погрешна адреса. Пратив мејл, никој не одговара. Ѕвонев на телефон и автоматската секретарка ме упати на грешка. Претпоставувам дека никој не може да биде толку лош освен ако не станува збор за ИЗМАМНИЦИ. При Али Експрес пријавија дека никој не го примила пакетот и не може да се врати парите. Стравотно!
Григор Тодевски (29.6.25, во 05:10):
Определено најнедоделителните испорачувачи кои имаат отворено 100 магацини каде не знаеш кој пие или кој плаќа, ако сакаш да ти пропадне онлајн бизнисот тогаш соработувај со EЛC, ниту еден дел од компанијата не функционира како што треба.
Христијан Стевановски (29.6.25, во 01:51):
Закаснување од две недели со испораката, имам направено 15 повици кон нив во врска со една пратка и лажат дека ќе се јават кога ќе ги известам за проблемот. Конкретно зборувајќи со Силвана и потоа со Мајда, вработени во ЕЛС. Пратката уште не е доставена и нема одговор од нивна страна. Ја споделувам јавно ова бидејќи фирмата е без одговор и нема контрола, ПРЕД СЕ ПРЕВАРАНТСКА. Пазете што праќате преку нив. Јас веднаш ќе се обратам кај пазарната инспекција.
Верица Лупески (26.6.25, во 01:45):
Многу лоша, вистински никаква услуга, не-професионална, некомуникативна, лошо искуство, не знам зошто воопшто постои каргово?
Кирил Захов (23.6.25, во 18:33):
Катастрофа што се гледало. Избегајте ги!
Не испраќаат пакети на време, никој не одговара на телефоните, излегуваат на паузи по два часа и заклучуваат. Никако не можете да стигнете до нив!
Надежда Угриновски (22.6.25, во 21:19):
Не ми доставија на вратата само до пред влезот иако од поштата рекоа дека доставуваат на вратата. Ме телефонираа колкушто имаше еден пропуштен повик и ми ја вратија пратката во магацинот, каде што отидов двапати и не ми ја дадоа. Пратката беше вратена на курирот кој го забележав од терасата како помина покрај оградата, застана и потоа продолжи без да ме контактира. Го обидов да го наѓам на телефон, но не ми одговара. КАТАСТРОФА, персоналот некултурен, без никаква работна етика.
Крсте Наумов (20.6.25, во 22:35):
Лошиот курирски сервис нема. Ужасно!
Дамјан Змејковски (20.6.25, во 18:52):
Еден ѕвезда, за еднаш кога биле ефикасни., инаку крајно неодговорно и ноншалантно однесување. Со навремено направена нарачка, и со напомена до кога ми е потребна да ми стигне од Скопје за во Скопје, јас ја чекав 10 дена., а одговорено ми беше дека ќе чекам за најмногу 3 до 4 дена.. Во контакт центарот ми беше кажано дека е на локација и да ја очекувам , и од тоа јавување ја чекав уште неколку дена, за да на последното слушање ми рекоа дека ќе ми се јават да ми кажат до каде е, и секако ниту ми се јавија, а не ми ни кренаа кога им ѕвонев пак.., максимално не професионално однесување. А и ми наплаќање за достава 150 ден, а си ја земав нарачката од кај нив..Ужас...
Ружица Огненовски (19.6.25, во 22:32):
Стравотна испорака, треба да бидат затворени

Ажурирање: Сè уште најлоша испорака.
Орце Евросимоски (15.6.25, во 03:37):
Штета што нема опции без ѕвезди!!
Виктор Стефановски (14.6.25, во 14:37):
Секогаш точно испорачано, сте најдобри!
Ѕвезда Ангеловски (14.6.25, во 12:48):
Катастрофа, аматери невидени, поднесувам рекламација за дел од оштетена пратка, ми продаваат приказни за 1700ден како да избегнат да не ми ги платат. А 300ден за повратно карго за оштетената роба во Аутоцентар Струмица можеа да ми наплатат без фискална. Еве уште решаваат за рекламацијата... камери ќе гледале како вкомбе демек имаат.
Илина Чакаровски (14.6.25, во 07:40):
Катастрофа на услугата, 10 дена чекање за испраќање, недостапни на телефон и нељубезен персонал.. целосно дисфункционални.
Силвија Трајковски (13.6.25, во 23:05):
Тешка катастрофа е најдобриот начин да се опише ELS. Пратив гејминг столица за Скопје, човекот чекаше 2 недели за да ја добие столицата. Пратката што се загуби некаде по магацините во Скопје беше со висина од 160-170см, не зборуваме за мала пратка. Во друг случај, мени ми беше испратена пратка за која откако почекав 3 дена ми рекоа од централата дека пратката уште не е испратена. Не би говорел за центрите кои ги имаат во градовите надвор од Скопје, кои не знаат каде е пратката сè додека не им стигне тука. На веб-страницата имаат поле за следење на пратката каде треба да се внесе серискиот број на пратката. Никој никогаш не ми го дал тој сериски број, без разлика дали сум испраќал или чекал пратка. Не би ја препорачал на никој да испраќа пратка преку оваа компанија и се жалам на сите кои очекуваат пратка да им стигне.

Повеќе коментари:

Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Категории
Информации
  • огласи: 8.105
  • Слики: 25.132
  • Видеа: 0
  • посети: 4.958.985
  • Гласови: 511.707
  • Коментари: 36.456