Телеком - Охрид - Охрид

Продавници и услуги во Северна Македонија

Телеком - Охрид - Охрид

Телеком - Охрид - Охрид

Објавено на: - Прегледи: 2.127 - Сподели
Верзија за печатење
Коментари: 34 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 204 - Оценка: 3.6

Давател на телекомуникациски услуги Телеком - Охрид

Телеком - Охрид е важен давател на телекомуникациски услуги, кој нуди различни производи и услуги за своите корисници. За жал, многу корисници имаат негативни искуства со услугите, што укажува на потребата за подобрување во достапноста и квалитетот на нивната услуга.

Пристапност за сите корисници

Еден од главните аспекти на достапноста е влезот со пристап за лица со инвалидска количка. Телеком - Охрид треба да се фокусира на овие важни детали за да осигура дека сите корисници, без оглед на нивните потреби, можат да ги користат услугите удобно.

Современи електронски уреди

Телеком нуди електронски уреди како дел од својата понуда, но многу корисници ја истакнуваат недостигот на квалитетни производи и навремена испорака. На пример, некои клиенти чекаат до два месеца за да добијат нарачани производи, што создава фрустрација и незадоволство.

Важно е рециклирањето

Услугите за рециклирање на старите уреди не само што придонесуваат за општествената свест, туку и за намалување на негативниот импакт на животната средина. Телеком - Охрид треба да поттикне вакви иницијативи за да се доближи до зелената економија.

Проблеми со паркингот

Искуствата на корисниците покажуваат дека паркингот со пристап за лица со инвалидска количка не е доволно организиран, што дополнително ја отежнува достапноста за сите корисници. Во време кога сите се залагаме за инклузивно општество, ова е аспект на кој Телеком треба да работи.

Заклучок

Телеком - Охрид се соочува со сериозни предизвици во обезбедувањето на квалитетни услуги за своите корисници. Многу корисници известуваат за непрофесионално однесување на вработените, долгото чекање и проблемите со техничките услуги. Иако постојат позитивни коментари за некои вработени, генералното искуство укажува на потреба за значајни подобрувања во пристапноста, комуникацијата и клиентската поддршка.

Нашиот бизнис е сместен на

Телефонот на споменатата Давател на телекомуникациски услуги е +38946200227

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38946200227

мапа на Телеком - Охрид Давател на телекомуникациски услуги, Продавница за мобилни телефони во Охрид

Посетете нè во следниве часови:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако имате потреба да промените било кои елементи што сметате дека не е точно односно оваа веб-страница, ве молиме да го проследите порака да можеме ќе го поправиме брзо. Унапред благодарам на соработката.
Тагови:
Видеа:
Телеком - Охрид - Охрид
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 20 од 34 примени коментари.

Предраг Рајчев (22.7.25, во 10:08):
Одлична услуга! ... Жената ни беше од голем помош!
Адријана Кристовски (21.7.25, во 07:46):
Кога влегов како странец, внатре немаше топло добредојде. Немаше насмеани лица. По сериозна серија, конечно помогнаа. Исто така, политиката на Т-мобиле е многу проблематична. Ме принудуваат секоја недела да одам со десет плаќања, што не е…
Зоран Христов (16.7.25, во 22:11):
Шарлатани! Милион пати се пријавив и кажав дека имам проблем со интернетот и телевизијата, а кај нив сообраќајот бил во ред и автоматски ми ја затвориле техничарската пријава без да дојде некој на терен да ги провери каблите. Пакетот на Магента не функционира – нема опции за премотување или паузирање. Плаќам 5000 денари месечно, цела година не гледав ниту еден филм. УЖАС!
Елизабета Николов (16.7.25, во 07:30):
Најубава услуга. Тие ги натеруваат луѓето да чекаат надвор во текот на летото и зимата и обично само постарите луѓе одат таму за да ги платат своите сметки бидејќи не користат онлајн опцијата...
Наце Сотировски (16.7.25, во 04:33):
Одлична помош и услуга за купување на локална SIM картичка. Активацијата беше успешно извршена од вработениот.
Стефана Димовски (14.7.25, во 07:47):
Најголеми измамници во секој аспект!!!
Стефан Пејовски (13.7.25, во 13:57):
Не ми се допадна услугата. Имах лошо искуство со обидниот персонал.
Наце Лазаревски (12.7.25, во 13:10):
Најлентавата услуга на светот. Нарачав телефон минатиот месец и сè уште не е пристигнал. Неочекувано долготраен процес.
Елена Ѓуровски (8.7.25, во 14:41):
Стравотно! Неспособни, некултурни, дрски и неписменi! Ги избегнувам сите услуги на овој Давател на телекомуникациски услуги!
Милица Симевски (8.7.25, во 09:46):
Одлично, мојот Туфи ме пушти да влезам внатре за да не чекам надвор.
Дијана Гаврилов (5.7.25, во 02:55):
Местото за мобилните телефони е од суштинско значење. Важно е да го изберете најдобриот давател на телекомуникациски услуги за вашиот животен стил и потреби. Градежниот блог нуди одлични совети за избор на правилниот план за вашите комуникациски потреби. Доколку сте во потрага по најдобрата понуда, ова е местото каде што треба да погледнете.
Блаже Давковски (30.6.25, во 23:11):
Ве замолувам, стојте на линија и почекајте. Персоналот е многу пријателски настроен и услужлив. Исто така зборуваат англиски.
Лара Радиковски (30.6.25, во 01:52):
Не се согласувам со ова мислење. Сметам дека давателите на телекомуникациски услуги треба да бидат посветени на пружање на квалитетни услуги и прекрасно искуство за своите корисници. Верувам дека влагањето в напредни технологии и подобрување на сервисот може значително да го зголеми задоволството на корисниците и да ги задржи во долгорочен план.
Мартина Коруноски (29.6.25, во 06:19):
Не бев задоволен од услугите на овој давател на телекомуникациски услуги. Службениците беа невежливи и услугите беа премногу скапи. Не бих го препорачал на никој.
Татјана Ставревски (28.6.25, во 13:09):
Иако не зборувам странски јазици, си купив нова SIM картичка за околу 500 денари. Веднаш ја активираше сервисерката и ми помогна да ја инсталирам во телефонот. Сè работи одлично. Горещо ја препорачувам.
Борко Жуберовски (26.6.25, во 08:52):
Услугата не е на високо ниво, а цените за телефонските повици се многу високи.
Добрила Трајчевски (26.6.25, во 01:10):
Ве молам за интернет конекција, услугата беше ненадмината! Луѓето од Давател на телекомуникациски услуги се вистински професионалци и одговорија на сите мои прашања. Браво!
Емилија Грозданов (25.6.25, во 15:36):
Одлично! Се радувам што го прочитавте мојот блог за Давател на телекомуникациски услуги и што ви се допаѓа. Благодарам што го посетивте и се надевам дека ќе најдете корисни информации и во иднина. Ве поздравувам и ви посакувам пријатно читање!
Симеон Радулов (24.6.25, во 14:14):
Монополот на двата оператори Телеком и A1 се само добар за комерцијални цели.
Оливера Коруноски (22.6.25, во 22:00):
Многу слаба услуга. Времето на чекање е неверојатно долго, иако половината од вработените само стојат без посебна работа. Луѓето кои нè обслужуваа ги разбирале сите наши зборови на англиски, но одговарале само на македонски јазик, и тоа многу брзо. Оваа искуство го направи...

Повеќе коментари:

Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Информации
  • огласи: 6.390
  • Слики: 21.909
  • Видеа: 0
  • посети: 3.936.430
  • Гласови: 425.026
  • Коментари: 29.528