Телеком - Охрид - Охрид

Продавници и услуги во Северна Македонија

Телеком - Охрид - Охрид

Телеком - Охрид - Охрид

Објавено на: - Прегледи: 2.347 - Сподели
Верзија за печатење
Коментари: 64 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 204 - Оценка: 3.6

Давател на телекомуникациски услуги Телеком - Охрид

Телеком - Охрид е важен давател на телекомуникациски услуги, кој нуди различни производи и услуги за своите корисници. За жал, многу корисници имаат негативни искуства со услугите, што укажува на потребата за подобрување во достапноста и квалитетот на нивната услуга.

Пристапност за сите корисници

Еден од главните аспекти на достапноста е влезот со пристап за лица со инвалидска количка. Телеком - Охрид треба да се фокусира на овие важни детали за да осигура дека сите корисници, без оглед на нивните потреби, можат да ги користат услугите удобно.

Современи електронски уреди

Телеком нуди електронски уреди како дел од својата понуда, но многу корисници ја истакнуваат недостигот на квалитетни производи и навремена испорака. На пример, некои клиенти чекаат до два месеца за да добијат нарачани производи, што создава фрустрација и незадоволство.

Важно е рециклирањето

Услугите за рециклирање на старите уреди не само што придонесуваат за општествената свест, туку и за намалување на негативниот импакт на животната средина. Телеком - Охрид треба да поттикне вакви иницијативи за да се доближи до зелената економија.

Проблеми со паркингот

Искуствата на корисниците покажуваат дека паркингот со пристап за лица со инвалидска количка не е доволно организиран, што дополнително ја отежнува достапноста за сите корисници. Во време кога сите се залагаме за инклузивно општество, ова е аспект на кој Телеком треба да работи.

Заклучок

Телеком - Охрид се соочува со сериозни предизвици во обезбедувањето на квалитетни услуги за своите корисници. Многу корисници известуваат за непрофесионално однесување на вработените, долгото чекање и проблемите со техничките услуги. Иако постојат позитивни коментари за некои вработени, генералното искуство укажува на потреба за значајни подобрувања во пристапноста, комуникацијата и клиентската поддршка.

Нашиот бизнис е сместен на

Телефонот на споменатата Давател на телекомуникациски услуги е +38946200227

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38946200227

мапа на Телеком - Охрид Давател на телекомуникациски услуги, Продавница за мобилни телефони во Охрид

Посетете нè во следниве часови:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако имате потреба да промените било кои елементи што сметате дека не е точно односно оваа веб-страница, ве молиме да го проследите порака да можеме ќе го поправиме брзо. Унапред благодарам на соработката.
Тагови:
Видеа:
Телеком - Охрид - Охрид
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 20 од 64 примени коментари.

Анастасија Пејовски (29.8.25, во 19:56):
Телеком-Охрид, професионално, со сите современи менаџирање во времето во кое што живееме, убаво е кога секаде се води сметка за муштеријата, како даватели на услуга, граѓаните секогаш треба да бидат задоволни и услужувани на време. Потребен е повисок степен на маркетинг и услужливост. Не е ли Телеком услужлива службена институција? За жал, така се однесуваат вработените... Треба нови идеи и промени. Сè е без душа и свежина...
Албена Велковски (28.8.25, во 14:52):
Мора да се подобри, затоа што услугата е малку спора. Треба да биде побрза и поефикасна за нашите потреби.
Никодим Милов (26.8.25, во 16:07):
2 пати имав лошо iskustvo so ovaa ruskosa dama. Tolku grubo i neprijatelski - ne gi tritrate lugjeto taka, osobeno ako rabotite vo vnimanieto na klientite! Telekom, vi molime prezemete akcija. Mnogu blagodaram na nejzinata koleshka od drugata strana koja beshe mnogu ljubezna i prijateljski nastroena 🥳…
Ангелка Спасов (26.8.25, во 02:59):
Фантастично место во Охрид! Советувам да ја посетите оваа прекрасна дестинација ако сте љубител на прекрасниот пејзаж и добра храна. Не можам да ги опишам чудните моменти што ги поминав таму во самата срцевина на Охридското езеро. Не само што се забавував, туку и уживав во секој аспект од патувањето. Вистински рај на земја!
Богдана Бошковски (24.8.25, во 17:32):
Може да го разберам дека имате потреба од помош во врска со SEO. Моето искуство во областа на оптимизацијата за пребарувачи може да ви помогне да го подобрите рангот на вашиот блог за Давател на телекомуникациски услуги. Контактирајте ме за повеќе информации и совети како да го зголемите присуството на вашиот веб-сајт на интернет. Готов сум да ви помогнам да го постигнете вашиот цел. Бидете во врска!
Ристе Гаврилов (24.8.25, во 10:56):
Вистински сте специјалист во SEO! Точно така би сакал да го претставам блогот кој говори за Давател на телекомуникациски услуги. Можам да ви верувам на слепо за вашите совети и идеи за подобрување на веб-страниците. Благодарам ви многу за вашата помош!
Анастасија Јанковски (24.8.25, во 09:17):
Фантастичен бизнис, одлично обезбедувана услуга...
Магдалена Хаџиманов (24.8.25, во 03:41):
Супер услуга. Направивме купување на туристичка SIM картичка. Серверот ја регистрираше и постави картичката на нашиот рутер. Ви благодараме многу.
Ристе Спирковски (21.8.25, во 11:05):
Не е лошо, започнав да го читам блогот за Давател на телекомуникациски услуги и мислам дека има интересни информации. Се надевам дека ќе научам нешто ново од него и дека ќе ми помогне во разбирањето на оваа област. Благодарам за препораката!
Костадин Захов (19.8.25, во 22:36):
...навистина лоша услуга за корисниците, единствено добро е покритието на мрежата...
Ѓорѓија Новаковски (18.8.25, во 21:12):
Воведен е ред според препораките за коронавирусот, услугите се одлични, персоналот е многу ljubezen, цената на услугите е прифатлива.
Горана Филиповски (15.8.25, во 09:06):
Браво! Корисник на Магентата веќе 10 години и успеавте да го измамите секое честито. Од интернетот од 30/30, ние имаме услуга од 0/0 пинг катастрофи, оптиката е НУЛАААА. Веќе 10 пати апликацијата работи без проблеми и пак истиот проблем. Алал да ви е, така загубивме мустира 👍...
Ристе Станковски (11.8.25, во 18:41):
Многу негативно и нефункционално обслужување. Млади вработени што само стојат околу и пијат кафе цел ден.
Ѕвезда Велковски (11.8.25, во 17:57):
Одлична понуда за релаксација и одмор. Сигурно ќе го препорачам на сите мои пријатели!
Александар Радевски (11.8.25, во 13:20):
Чекав скоро една цела година за да се инсталираат оптичките влакна, бидејќи тоа беше пред мојот праг, но сè што слушам е "уште нема оптички влакна во вашиот регион". Како може така да се закасни? Надевам се дека ќе го решат ова наскоро!
Илина Трпевски (11.8.25, во 01:19):
Одлично, ажурирано и модерно, со одлична услуга. Чини се дека Давателот на телекомуникациски услуги ги задоволува потребите на корисниците со квалитетни услуги.
Андреј Кристовски (10.8.25, во 13:00):
Многу се одложува, вработените се премногу мрзливи и нефункционални.
Алексија Илевски (9.8.25, во 03:26):
Времето на чекање секогаш е премногу долго, а дел од вработените се многу непријателски настроени, укажуваат никаков обид за пријатно однесување, мислам дека ова е многу грубо.
Ѓорѓи Ѓорѓиев (8.8.25, во 08:27):
Многу се чека за да се работи на малку шалтери...
Крсте Тасевски (2.8.25, во 15:36):
Никој не одговора на телефон во последно време. Коментарите и оцените не работат и не може да се остават на нивната веб-страница.

Повеќе коментари:

Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Информации
  • огласи: 9.562
  • Слики: 26.355
  • Видеа: 0
  • посети: 6.566.946
  • Гласови: 660.890
  • Коментари: 41.266