Пошта на Северна Македонија во Кичево: Анализа на услугата
Во последно време, Поштата во Кичево стана предмет на значаен број коментари и критики од страна на граѓаните. Многумина ја опишуваат како услуга која не ги исполнува основните стандарди.
Критики за непрофесионалност
Како што вели еден од корисниците: „Луд јебе збуњеног“, што укажува на длабокото незадоволство од работата на вработените. Има многу примери на непознавање на работните обврски, особено од страна на младите кои се чини дека се „деца на партиски чиновници“.
Проблеми со платежните трансакции
Еден корисник сподели искуство при уплата на средства: „Оваа жиро с-ка не постои“. Тоа покажува дека услугата не е само лоша, туку и дека вработените не знаат како да управуваат со основните операции. Во контексте, кога отишол во банка, трансакцијата поминала без проблеми.
Недостиг на комуникација
Дополнително, проблемот со комуникацијата е очигледен. Како што вели корисникот: „Телефон не креваат“, а препорачаното писмо стои неотворено два дена. Ова демонстрира сериозен недостаток во клиентската поддршка и оперативната ефикасност.
Заклучок
Во светот каде услугите треба да бидат на прво место, Поштата во Кичево не успева да ги задоволи основните потреби на граѓаните. Со оглед на сите негативни искуства, потребно е итно подобрување на условите и обуките за вработените за да се врати довербата кај клиентите.
Сме основани на
Телефонот на наведената Пошта е +38945224900
И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38945224900
Сме достапни во овие времиња:
Ден | Работно време |
---|---|
Понеделник | |
Вторник | |
Среда | |
Четврток | |
Петок | |
Сабота | |
Недела |
Веб-страницата е Пошта на Северна Македонија
Ако имате потреба да го прилагодите било кои податоци што сметате дека не е прецизно односно оваа страница, ве молиме да испратите порака за ќе го исправиме што е можно побрзо. Ви благодариме унапред многу ви благодариме.