Болница „Аџибадем Систина“ - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Болница „Аџибадем Систина“ - Скопје

Болница „Аџибадем Систина“ - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 7.572 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 36 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 830 - Оценка: 3.9

Општа болница „Аџибадем Систина“: Пристапност и услуги

Општа болница „Аџибадем Систина“ во Скопје нуди различни медицински услуги, но искуствата на пациентите често се контроверзни. Едно од клучните прашања е приступноста на болницата, особено за лицата со инвалидитет.

Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка

За да се олесни пристапот до болницата, е важен аспект како што е паркинг со пристап за лица со инвалидска количка. Иако болницата нуди можности за паркирање, многу пациенти споделуваат дека не е секогаш лесно да се најде слободно место, особено во периоди на зголемена посета. Ова создава дополнителен стрес за оние кои веќе имаат физички предизвици.

Влез со пристап за лица со инвалидска количка

Дополнително, влезот со пристап за лица со инвалидска количка е друг важен елемент на пристапноста. Иако постои инфраструктура за веќе споменатата група, пациентите често забележуваат недостатоци во обслугата и отсуство на вежби за примената на таквите ресурси.

Искуства на пациенти

Многу пациенти споделуваат различни искуства во болницата. Некои изразуваат задоволство од лекарската помош и професионализмот на одредени доктори, но истовремено, имајќи во предвид проблеми со комуникацијата и организацијата: - „Закажав преглед преку call центарот и дојдов на време за терминот. По еден час чекање ме известија дека докторот заминал“, споделува еден пациент. - Друг пациент спомнува: „Ужасно искуство, специјално дојден од странство, со термини - три пати презакажуваат, немаат никаква организација.“ Некои пациенти, сепак, потенцираат подобри аспекти на услугата, посочувајќи на поддршката од одредени доктори, што дава надеж за идните подобрувања.

Заклучок

Општа болница „Аџибадем Систина“ нуди многу можности, но потребни се подобрувања во областа на пристапноста, организацијата и разбирањето на потребите на пациентите. Искуствата варгираат, а важно е да се слушаат гласовите на пациентите за да се подобри здравствениот систем.

Нашиот бизнис се наоѓа на

Контактниот телефон на соодветната Општа болница е +38923099500

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38923099500

мапа на Болница „Аџибадем Систина“ Општа болница, Болница во Скопје

Отвораме според следниот распоред:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако сакате да го прилагодите било кои елементи што сметате дека не е точно односно овој портал, ве молиме да ни испратите порака и ќе го исправиме што е можно побрзо. Со задоволство ви се заблагодаруваме.

Слики

Видеа:
Болница „Аџибадем Систина“ - Скопје
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 20 од 36 примени коментари.

Диме Ангеловски (6.6.25, во 20:21):
Нема уважување и почит кон пациентите. Секогаш кога одам таму на преглед, цената се зголемува за 10%, што е неприфатливо. Не беше најавено дека цената ќе биде зголемена, а услугата станува подоцна.
Методија Ивановски (6.6.25, во 08:10):
Ова е многу скапо и комплетно бацена пари. Логично е да купите авионска карта за Турција и да одите напред-назад. Плативме 17 илјади денари за неколку тестови.
Цветан Соколов (6.6.25, во 01:35):
Најдобрите лекари на едно место, стручност и професионалност на највисоко ниво!
Станка Ламбев (3.6.25, во 14:00):
Освен еден доктор кој го видовме, останатиот персонал беше толку груб. Приемот, медицинската сестра и уште едно лице не беа сигурни за нивната позиција. Ни наплатија тест за корона кој никогаш не се случи. Подоцна дознаавме дека тие...
Лара Китановски (30.5.25, во 16:29):
Сакав само да кажам нешто, таму не е општа болница или приватна клиника, не забележуваш ли дека е приватна клиника, а не добиваш соодветна нега, штета е кога плаќаш толку многу, а персоналот за нега е многу лош и непрофесионален и агресивен...
Даниела Жуберовски (27.5.25, во 20:44):
Целосно неодговорни и непрофесионални!
Лекарката наша прво извршува преглед и ја закажува операцијата на пациентката за една недела подоцна, иако првично на пациентката и беше речено дека операцијата би се закажала ден по првиот преглед. Значи, мора да дојде уште еднаш специјално во Скопје, а таа имаше обезбедено место за ноќевање во Скопје, за да се оперира наредниот ден.
Потоа следната недела пациентката, која е од град 150 км оддалечен од Скопје, повторно зема цела недела одмор и со такси доаѓа во Скопје, но по повторен преглед од неколку лекари и кажуваат дека не може да се оперира во моментот, туку евентуално дури после повеќе месеци.
Ниту извинување, ниту објаснување како прво и беше речено дека ќе има операција па после не може да има операција!
Парите на пациентите не растат на дрвја, засрамете се!
Благоја Спасов (25.5.25, во 16:22):
Сосем разочаран сум од трендот во педијатријата. Бевме со бебето од 5 и пол месеци и имаше висока температура, мислејќи дека е коронавирус. Докторката се исплаши и едвај го прегледа само со стетоскоп. По 5 минути неодговорен преглед, сакав да го испитам бебето...
Благоја Ристовски (24.5.25, во 13:36):
Ова не е приватна болница.
Прво, цената беше различна од она што ми рекоа по телефон.
Иако имав закажано, сепак чекав најмалку 45 минути.
Борис Митревски (24.5.25, во 11:16):
Прекрасно особолство кое е премногу љубезно, културно и кое направи мојот престој во болницата да се чувствувам подобро, големи ♥️ на сите вас! Голема благодарност до лекарите во гинекологијата д-р Корнелија 🌹♥️ и д-р Младен ♥️ кои ме спасија од…
Јордан Китановски (24.5.25, во 06:35):
Ако треба да бидете примени во Хитна помош, тие почнуваат да играат игри со вас за да ви извлечат што е можно повеќе пари. Прво како роднина на пациентот не можеш да најдеш никаков лекар додека ја чекаш драгата во Хитна помош, повеќе од 7 часа за да...
Даниела Ангеловски (23.5.25, во 17:31):
Ако поради некоја причина одите во оваа болница и немате пари по волја... крај на бегството! Вољно понудување.
Кирил Ставревски (22.5.25, во 06:00):
Машина за пари. Тие не те гледаат како човечко суштество, ниту се грижат за тебе како едно, тие те игнорираат веднаш штом ќе извадат пари од тебе. Ќе ви се наплаќаат дополнителни такси за секаков вид „Екстра“ услуга (едвај услуга) додека…
Благоје Узунов (22.5.25, во 02:39):
Најлошото искуство со д-р Љирим Демири.

Го видов скенирањето со магнетна резонанца, но инсистирав да направи рачно...
Илина Пејовски (21.5.25, во 08:31):
Ова место е вистински рај, на 27 октомври 2016 година го однесовме нашиот татко во оваа болница за операција на срцето. Тоа беше директна операција и докторот рече дека нема никакви причини за загриженост, таткото ти ќе биде во најдобри раце...
Златко Филиповски (20.5.25, во 14:14):
Одев во оваа болница 9 месеци и тука се породив. Кога бараш преведувач на турски, ти го праќаат ако има преведувач кој работи тој ден. Гинеколог е и доц. Д-р. Од тука сакам да и се заблагодарам и на Снежана Булиќ. Како гинеколог,…
Мирко Кривокапиќ (19.5.25, во 23:55):
Јас и мојот сопруг одевме во Систина со големи очекувања, па дури и тие беа надминати. Имавме многу позитивно искуство со педијатрискиот оддел таму и за прв пат по многу долго време се чувствувавме слушано и надежно. Ако и вие сте уморни...
Томислав Христов (19.5.25, во 16:04):
Услугата порано беше прилично добра тука, но сега, додека се бориме со пандемијата на COVID-19, просто е стравотно! Медицинските сестри се мрзливи и одбиваат да помогнат во наједноставните задачи и барања. Лекарите се забринати за недостигот на...
Виктор Огненовски (18.5.25, во 19:59):
Има професионални лекари и модерни апарати, но последните неколку пати само се зголемуваат цените. Веќе 6 месеци не држи една цена.
Се претвора во бизнис и се земаат пари, а едно ехо трае 5 минути предлог.
Ивана Јованов (15.5.25, во 11:52):
Здраво господине, само сакам да споделам и да го повторам моето искуство со мојот татко од 66 години, кој страдаше од шапка на коленото. Тој патеше од силни болки веќе 5-6 години, но откако го примивме во општата болница, добивме многу обештеќувања...
Тијана Божиновски (13.5.25, во 15:41):
Постои сериозен недостаток во комуникацијата помеѓу центрите за повици и нивните реални услуги. Не се потпирајте на нивните информации преку телефон. Тие секогаш изгледаат како многу зафатени и прескокнуваат важни информации затоа што сакаат да...

Повеќе коментари:

Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Категории
Информации
  • огласи: 4.588
  • Слики: 19.467
  • Видеа: 0
  • посети: 2.071.391
  • Гласови: 249.137
  • Коментари: 13.187