Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 4.821 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 11 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 479 - Оценка: 1.8

Корпоративна канцеларија Еко Логистик Сервис - Доставна служба

Корпоративната канцеларија Еко Логистик Сервис (ЕЛС) во Скопје е позната како една од најнеорганизираните и непрофесионални доставни служби во Македонија. Многу корисници споделуваат лоши искуства кои укажуваат на комплетна катастрофа на услугите што ги пружаат.

Проблеми со доставата

Многу клиенти известуваат за долги времиња на чекање за пратките, некои од нив чекаат дури и по две недели за да ја добијат својата нарачка. Според коментарите, пратките често завршуваат изгубени во магацините на ЕЛС, а корисниците се соочуваат со недостаток на информација за статусот на своите пратки. Како резултат на тоа, многумина не би ја препорачале оваа компанија.

Недостапен контакт центар

Контакт центарот на Еко Логистик Сервис е често критизиран за недостапност и нелюбезност на вработените. Многу корисници истакнуваат дека не можат да стигнат до операторите дури и по неколку обиди, што дополнително ја влошува ситуацијата при решавање на проблемите со пратките.

Лош однос кон клиентите

Односот на вработените кон клиентите е уште еден проблем кој се појавува во рецензиите. Корисниците споделуваат искуства со некултурни и дрски курири, кои не покажуваат желба за помош. Многу од нив истакнуваат дека не добиваат повратна информација за своите пратки, а кога ќе се јават, често им се даваат нелогични објаснувања.

Заклучок

Клиентите сакаат да бидат информирани и поддржани, а Еко Логистик Сервис не успева да задоволи овие основни потреби. Имајќи предвид сите негативни искуства, многумина ја предупредуваат јавноста да избегнуваат користење на услугите на оваа компанија. На клиентите им се препорачува да бараат алтернативи со надеж за подобра услуга и професионалност.

Сме сместени на

Контактниот телефон на наведената Корпоративна канцеларија е +38923177744

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38923177744

Нашите часови на услуга се:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако имате потреба да го прилагодите било кои елементи што сметате дека е неточно во врска со овој портал, ве молиме да го доставите порака и ќе се погрижиме за тоа брзо. Со задоволство благодарам на соработката.

Слики

Коментари:

Прикажување од 1 до 11 од 11 примени коментари.

Виктор Јанковски (26.4.25, во 15:32):
Не ми го доставија пакетот и не бев известен цели две недели, дури ни сега не сум. Плус кога ќе обидам да ги контактирам телефонски никој не одговара и чекам на линија 2 минути. Сега мора лично да одам во поштата за да го проверам пакетот, освен тоа што требаше околу нова година да биде доставен. Слабо.
Емилија Јакимовски (26.4.25, во 04:30):
Точно еден месец чекам поврат на пратка. Никој не се јавува на телефон ни на мејл. Катастрофа. Да ја поминеме ова со Корпоративната канцеларија, ќе ви помогнат со сигурност!
Диме Димитровски (26.4.25, во 03:27):
КАТАСТРОФА!!!
Не одговараат на телефон, закаснети испораки, релациите на вработените ужасни.....
Бојана Караџиќ (25.4.25, во 22:42):
Пратката штом ја фрлија, не беше доставена. Услугата беше лоша. Ако сакаш да најдеш информации преку телефон, очекувај висок тон и непочитувачко однесување. Би добил оценка 0 (нула) од мене.
Силвија Панчевски (25.4.25, во 08:57):
Ужас и катастрофа, особено во областа на општина Центар, пратките стојат по 1 месец во магацинот ГТЦ (таму треба да се молите за да ви ја најдат пратката што не ви ја доставиле, како тоа да не им е работа, подобро е кафето), курирот како да не постои. Таму во магацинот е хаос, не се знае што каде е, за никого. На телефонот никој не се јавува, односот со клиентите е нула, како ние да сме криви што тие не си ја вршат работата...
Ставиле работно време за превземање на пратките во ГТЦ од 11 часот до 15 часот, баш кога 70% од луѓето се на работа, па уште дрски не ме интересира, дојди друг ден, после 15 часот не даваме пратки или чекај ќе стигне некогаш... Еднаш ти викаат од кога ќе стигне кај нас имаме 5 дена да ја испорачаме, после ти викаат до 15 дена имаме право да ја испорачаме пратката, па договорете се како ќе лажете. А еднаш кога успеав да стапам во контакт со некој од кол центарот ми рекоа дека истиот магацин во ГТЦ работи до 18.00 часот...
Очигледно е дека кој што сака таму си прави, кој како си сака си лаже, заедничка им е само неспособноста.
Даниела Николоски (23.4.25, во 12:14):
Услугата и професионализмот катастрофа. Ниту една ѕвезда не заслужуваат. Посебно вработените во Кочани. Нарачките никогаш не се доставени на време и до адресата, туку те условуваат да се подигнат од кај нив, во базата. За нарачка за која веќе имам платено достава ми бараат уште 500 денари за да ја достават до дома. Откако е утврдено дека доставата ми е веќе калкулирана во износот, нарачката сеуште е кај нив во магацин и кога ги барам на телефон за да се договориме за време на достава, не креваат. Што е повеќе, не знам дали вреди да се зборува за начинот на комуникација на вработените, за бон тон и општа култура никогаш не слушнале! Ужас!
Томислав Димовски (22.4.25, во 07:36):
КАТАСТРОФА Е НАЈУБАВИОТ ЗБОР ШТО МОЖЕ ДА СЕ УПОТРЕБИ ЗА ОВАА ФИРМА!!!
Станко Лупески (22.4.25, во 00:00):
Најмизерни на цел свет! Супер ѓубрив call центар каде што вработените се хистерични и не се замараат воопшто со соработка, никогаш повеќе нема да ги користам, едноставно ќе се зафркнете ако се обидете да завршите работа од 10 пратки дали една ќе биде како што треба!
Зорица Јанковски (20.4.25, во 08:25):
Неодговорни се, не плаќаат точно, закаснуваат, имаат дрз однос кон вработените, го исклучуваат службениот број. Катастрофа.
Сузана Митревски (19.4.25, во 18:05):
Најкатастрофално карго во Македонија е што пратките се губат, крадат и услугата од персоналот во базата и подрачните представништва е многу лоша. Оваа карго компанија треба итно да биде затворена и да и се одземе лиценцата за работа.
Христијан Миланов (19.4.25, во 08:40):
Многу лошо искуство, специфично за Велес зборувам. Доставувачот не ме добил на телефон во рок од 5 мин и си заминал, претходно ненајавен кога да го очекувам. Откако јас го контактирам тој ми кажува дека е таксист и не може со нас да се замара цел ден, имал и друга работа. Моментално пратката ми е вратена во магацин со опис не се јавува. Дали треба цел ден да ги чекаме на порта за да не ги испуштиме нашите 5 мин. зошто не знаеме кога ќе дојдат во текот на денот?
Додади коментар
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ако не ги разбирате знаците на сликата, превчитајте ја страницата)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Информации
  • огласи: 1.691
  • Слики: 7.957
  • Видеа: 0
  • посети: 626.104
  • Гласови: 87.438
  • Коментари: 2.606