Агенција за автобуски билети Меѓуградска автобуска станица Охрид
Автобуската станица во Охрид е важен центар за патници кои сакаат да откријат убавините на овој туристички град. Но, и покрај својата улога, многу посети укажуваат на потребата од подобрување на услугите и инфраструктурата.
Опции за услуги
На самата локација, Меѓуградска автобуска станица Охрид нуди основни опции за услуги, но многу посетители забележуваат недостаток на важни информации како што се автобуските линии и возниот ред. Често, туристите се принудени да чекаат со часови без да знаат кога ќе дојде следниот автобус за друга дестинација.
Пристапност
За лица со инвалидитет, автобуската станица располага со влез со пристап за лица со инвалидска количка и паркинг со пристап за лица со инвалидска количка. Сепак, многу корисници укажуваат на тоа дека достапноста во целост не е на задоволително ниво и потребни се дополнителни подобрувања.
Услуги на самата локација
На теренот, можете да најдете основни услуги како што се тоалети и место за одмор. Сепак, многу корисници забележуваат дека санитарните услови не се на највисокото ниво, а такските за користење на тоалетот се дополнителен товар за патниците.
Заклучок
Иако Агенција за автобуски билети во Охрид игра клучна улога во транспортот на туристите, забелешките на корисниците покажуваат дека е потребно значително подобрување на услугите и инфраструктурата. За вистински да се претвори во современа автобуска станица, потребно е да се инвестира во технологија, информативни системи и подобрување на санитарните услови.
Контактниот телефон на оваа Агенција за автобуски билети е +38946253573
И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38946253573
Ако имате потреба да го измените било кои елементи што сметате дека е неточно односно оваа веб-страница, ве молиме да го доставите порака да можеме ќе го исправиме што е можно побрзо. Со задоволство ви се заблагодаруваме.
Мал автобус со тесни седишта и средно добра услуга.
Стефан Вељаноски (13.10.25, во 23:21):
Одлична услуга, вистински го уживав во користењето на оваа агенција за автобуски билети. Сигурно ќе ги користам нивните услуги повторно и ги препорачувам на сите кои што бараат брз и ефикасен начин за резервирање на билети за автобус. Браво!
Ратко Хаџиманов (12.10.25, во 01:03):
Мал, но задоволителен ден во Охрид. Ве молам, ако сте дојдени од Скопје и се враќате таму, не ви верувајте на секој што ви кажува дека има автобуси во секое време. Треба да побарате информации, бидејќи нема автобуси од Охрид за Скопје преку цел ден, туку има одредени распореди за поласка кон Скопје. Задолжително прашајте пред да планирате вашето патување.
Методија Ангеловски (10.10.25, во 22:57):
Автобуската станица има удешена и затворена атмосфера. Во неа има само една агенција, а надвор од автобуската станица мислам дека има друга агенција, но мислам дека ниту една од нив не покрива сите дестинации. За луѓето кои ги купуваат своите…
Валентина Марковски (7.10.25, во 22:36):
Автобуската станица изгледа навистина преубаво однадвор и внатре. Сè е чисто и персоналот таму е многу убав. Има тоалет кој струва 10 денари (треба да имате парички).
Ратимир Хаџиманов (7.10.25, во 15:48):
Малку, персоналот е многу услужлив. Благодарам за одличната услуга!
Драгана Трајановски (7.10.25, во 00:00):
Ова е еден од најпрофесионалните искуствa, кои ги имам во областа на SEO. Автобуските билети се важни за моите клиенти и со помош на оваа агенција успеав да ги подобрам нивните пребарувања и видливост онлајн. Голема благодарност до тимот на агенцијата за нивната посветеност и професионализам. Јас ги препорачувам услугите на оваа агенција на сите кои сакаат да ги подобрат своите SEO стратегии.
Дамјан Кривокапиќ (29.9.25, во 14:13):
Имавме само карта со фирмата Дрита Травел (купена на ФликсБас) за апартман кој веќе не работи во Охрид. Господинот на рецепција ни продаде нови билети за компанијата Еуробус. Значи, имаме дупликат билети и никој не сака да ни рефундира, сите си...
Стојан Станковски (27.9.25, во 20:05):
Добро е, тоалетот имаше свој стој, вратата се отвора со монета, беше уредно. И ми се допадна што имаше редар, контролор пред излезот за автобусот, чекавме го внатре. Има клима и шанце за сок, кафе, нешто за јадење. Одлично, чисто и уредно.
Елена Трајчевски (25.9.25, во 07:38):
Ми се случи дека ми наплатија трипати поголема цена од онлајн кога купив билет на шалтер за истиот автобус, стварно неверојатно 🤷♂️
За туристите, би го препорачал да купуват билети преку Flixbus или слични компании за да го избегнат ова...
Вероника Новаковски (24.9.25, во 18:36):
Охрид се наоѓа на 3500 чекори од стариот пазар. Автобускиот терминал не е многу голем. Интересно е што, исто како во Црна Гора и Косово, дури и ако имате билет, плаќате македонски денар за един евро за да стигнете до автобуските перони. Веднаш до неколку години, планира се изградбата на голем трговски центар во близина.
Ставре Крстовски (24.9.25, во 02:15):
Накнадата за валидација на билети онлајн... зошто? Во Скопје нема таква, и возачот се интересира само за онлајн билетот.
Дарко Симевски (24.9.25, во 01:24):
На пат е да биде задоволство за туристичка дестинација како Охрид. Барем тоа е многу побољно од скопската гаража за автомобили. Скопска автобуска гаража, боже мој, колку жртвени очки на главниот град!! Автобуските гаражи низ Македонија се…
Борис Трајковски (24.9.25, во 00:00):
Автобус од Охрид до Тирана чини 1.050 МКД по лице. Ако плаќате со картичка, ја ставите вашата картичка на блатото и таа ви гласно бара ПИН (истото го направија и со македонскиот локален пред мене, па само одтеа со неа).…
Рада Сотировски (23.9.25, во 21:39):
Целосно нова автобуска станица и многу убаво особље. Се обидовме да најдеме карта од Охрид до Тирана на интернет, но се рече дека НЕМА билети...
Стефан Гоцовски (23.9.25, во 09:13):
Мала автобуска станица во Мерету. Собата е чиста и подредена, има и тоалет кој работи со дрвена престилка. Келнерот зборуваше малку англиски, а ние имавме проблем со валидацијата на билетите, поради што за малку ќе го пропуштивме автобусот. Во целост, искуството беше пријатно, но со малку предизвици.
Спасе Стојанов (23.9.25, во 01:37):
Агенцијата за автобуски билети има проблем со персоналот кој никогаш не вклучува климатизацијата, а кога им кажете дека сакате да влезете во кафулето, мирисот е престрав. Чекавме на студ повеќе од еден час само за да избегнеме мирисот. И тоалетите се платени, а вратено ми беше кусурот.
Ратимир Николов (22.9.25, во 08:05):
Го купивме повратниот билет од Скопје, но кога ќе пристигнете во Охрид, треба да резервирате време за враќање и иако таксата ја плаќате во Скопје, тие наплаќаат дополнителни 30 динари. Цената за повратниот пат Охрид-Скопје беше околу 1200 динари.
Исидора Ивановски (21.9.25, во 07:33):
Малата автобуска станица е одлично одржувана, а автобусот е во одлична состојба. Персоналот е многу услужлив и пријателски настроен. Процесот на купување на билети е многу едноставен. Цената на билетот изнесува 50 денари.
Адријана Симеонов (19.9.25, во 09:47):
Немате достапен преглед на автобуски линии и возен ред на официјалната веб страна.
Туристите со саати чекаат автобус ако сакаат да патуваат до друг град, бидејќи точните меѓуградски линии од сите превозници не ви се објавени јавно како што е пример во секој туристички град.
Немате и можност за купување на автобуски билети онлајн.
Брука сте пред туристите, а очај за охриѓани кои го користат јавниот превоз!
Џабе новиот изглед, кога технички и функционално најзаостаната автобуска станица сте за туристички град како Охрид.