Setec Prilep - Прилеп

Продавници и услуги во Северна Македонија

Setec Prilep - Прилеп

Setec Prilep - Прилеп

Објавено на: - Прегледи: 1.107 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 18 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 93 - Оценка: 4.1

Продавница за апарати за домаќинство Setec во Прилеп

Продавницата за апарати за домаќинство Setec, сместена во центарот на Прилеп, нуди широк спектар на производи и услуги кои можат да ги задоволат потребите на секој купувач. Од кертриџи до батерии, оваа продавница е замислена како едно место за се што ви треба.

Опции за услуги и достапност

Setec има добри опции за услуги како што се испорака на производи до вашата адреса во Прилеп, како и можности за плаќања преку мобилен преку NFC, што е големо олеснување за модерниот купувач. Пристапот до продавницата е лесен, со влез со пристап за лица со инвалидска количка, што ја прави продавницата достапна за сите.

Купување во продавница

Купувањето во продавница нуди уникатно искуство кое не може да се спореди со онлајн шопинг. Можете да проверите и видите производите пред да одлучите. Сепак, многу купувачи се пожалиле на недостатокот на професионалност од страна на вработените, со коментари за лоша услуга и недостаток на внимание кон клиентите.

Проблеми со услугата

Многу корисници изразиле незадоволство од некултурните и арогантни вработени. Доколку имате проблеми со вашите апарати, многу од нив споделија искуства каде не добиле адекватна помош или информации.

Пристапни начини на плаќање

Setec ја охрабрува употребата на дебитни картички и кредитни картички за зголемување на удобноста при плаќање. Овие опции се важни за купувачите кои сакаат брзо и безбедно да завршат своите трансакции.

Рециклирање и одржливост

Друг важен аспект на работата на Setec е фокусот на рециклирање на стари апарати, што придонесува за еколошката свест во општеството. Оваа иницијатива е посебно важна во денешно време кога заштита на животната средина е приоритет.

Заклучок

Сите овие фактори го прават Setec во Прилеп значајно место за купување апарати за домаќинство. И покрај некои негативни искуства со вработените, продавницата продолжува да нуди разновидни производи и услуги кои можат да ги подобрат вашите домашни активности. Планирањето на вашата брза посета може да биде одличен начин да откриете нови производи, но не заборавајте да бидете внимателни со услугата која ја добивате.

Можете да нè посетите на адресата:

Контактниот телефон на оваа Продавница за апарати за домаќинство е +38978259432

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38978259432

мапа на Setec Prilep Продавница за апарати за домаќинство, Продавница за компјутери, Продавница за електроника во Прилеп

Се надеваме дека ќе нè посетите во:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако е потребно да промените било кои податоци што сметате дека не е точно за оваа веб-страница, ве молиме да ни испратите порака за ќе го исправиме што е можно побрзо. Со задоволство благодарам на соработката.

Слики

Видеа:
Setec Prilep - Прилеп
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 18 од 18 примени коментари.

Ѕвездана Стојанов (30.6.25, во 23:30):
Голем избор на производи и многу услужен персонал.
Симеон Златковски (28.6.25, во 12:48):
Оваа продавница за апарати за домаќинство е вистинскиот раководител кога станува збор за квалитет и услуга. Секогаш нашол нешто што ми требаше и персоналот беше многу пријатен и помошен. Препорачувам со задоволство!
Тијана Величковски (28.6.25, во 00:19):
Политичарите на клупската картичка на Сетек се катастрофа. Ти си ужасен 🥰…
Петар Стојанов (23.6.25, во 17:47):
Поврската е тивка, се чини дека вашиот уред за домаќинство работи како шарм. Јас сум многу задоволен од квалитетот на производот и сервисот кој го добив. Продавницата за апарати за домаќинство е мојот омилен избор од сега натаму!
Петра Милевски (15.6.25, во 11:06):
Како владелец на блог за апарати за домаќинство, морам да кажам дека оваа реченица е премногу кратка и не нуди никаква информација. Сепак, се надевам дека ќе имаше повеќе за споделување за нашата обожавателка на апарати за домаќинство! Благодарам!
Јасмин Орданоски (12.6.25, во 21:37):
Асистентот беше многу внимателен и ни обезбеди одлична услуга. Бевме задоволни од неговата посветеност и професионализам. Ќе се вратиме уште еднаш без сомнение.
Добрила Здравковски (10.6.25, во 06:55):
Супер е! Јас се воодушевив од ова што го прочитав!
Ангелка Јовановски (9.6.25, во 06:17):
Оваа продавница за апарати за домаќинство е совршена! Голем избор на бела технологија и одлични цени. Препорачувам да ги посетите и да се воодушевите од понудата.
Евгенија Јакимовски (8.6.25, во 18:56):
Услугата што ја нудате не е контактна, воопшто не им се допаѓа да доѓат и да ви објаснат за производот. Вие буквално само треба да стоите таму и да гледате како се движи.
Ема Рибаровски (7.6.25, во 22:08):
Ти си супер. Мислам дека твоите содржини се страшно корисни и интересни за мојата продавница за апарати за домаќинство. Би сакал да те видам како продолжуваш со ова одлично работење. Фала ти!
Божана Пејковски (6.6.25, во 17:27):
Технолошката продавница со разнообразни производи од квалитетен и помалку квалитетен ранг. Во целост, се е ок.
Исидора Рајчев (6.6.25, во 12:59):
Расипан телевизор кој е под гаранција не ми го поправија. Физичката штета не е обвезница за гаранција. Персоналот беше арогантен и некултурен, не се грижат за клиентите. Се чини дека гаранцијата е само за да ве измамат, ова се луѓе што продаваат неквалитетни производи.
Даниела Крстовски (2.6.25, во 15:07):
Фантастични цени и одлична услуга во продавницата за апарати за домаќинство во Прилеп! Вистински задоволен со квалитетот на производите и услугата која ја добив, препорачувам на сите!
Ангелка Крстовски (30.5.25, во 05:47):
Продавницата е лоцирана на добро место во центарот на Прилеп, но услугата беше многу лоша. Веќе повеќе пати имав лоши искуства со вработените, но последниот пат кога ја посетив беше крајната капка. Беше 5 продавачи и двајца клиенти (јас и една госпоѓа). Еден од вработените разговараше со госпоѓата, додека останатите четворица се правеа како да не ме забележуваат и безинтересно ги цепкаа цените. Имаше чувство дека само гледаа како да завршат со работата што побрзо и да си отидат. По 6-7 минути, еден од нив ме праша "Ама вие што барате?". Му кажав што ми треба, но прекинувањето на реченицата ми беше некомплетно, а неговиот одговор беше "Не правиме такви работи". Интересно, производот кој го барав го има во онлајн продавницата на Сетек. Или не знаат што продаваат, или не сакаат да продаваат. Потоа прашав за друг производ, а одговорот беше безинтересен "Ете, гледајте таму!". Таков однос не е само непрофесионален, туку и неприфатлив. Во ера на пазарната економија и конкуренцијата, таков однос кон клиентите го увредува Сетек како фирма. Ако некој од менаџментот го чита ова, треба да разговара со вработените и да организира обуки за "брза и професионална услуга" и "задоволство на клиентите". Во спротивно, само ќе ги грешат клиентите.
Јасна Тодоровски (29.5.25, во 03:35):
Телевизорот кој пукна и се распадна додека беше во употреба не го поправија иако подлежеше под гаранција. Некултурни вработени кои не се грижат за ништо. Срам сте и превара жива.
Милена Панчевски (27.5.25, во 14:32):
Во овој продавница, моите искуства беа неверојатни! Персоналот беше многу арогантен и необразован, па решив да не влезам повеќе таму. Исто така, се појави проблем со цените - претенциите за безкаматно плаќање на рати се сочувствани само додека не се потпишеш на споразумот, откако цената скокнува и каматната стапка станува поголема. Не бев задоволен од тоа и сметам дека трговскиот центар треба да го подобри своето послужување.
Јанко Златковски (26.5.25, во 17:16):
Толку лошо искуство, целосно нула. Кој ќе пропадне од ова?
Ристе Кристовски (14.5.25, во 03:21):
Крајно неодговорни, дури и безобразни и арогантни вработени што се дрзнуваат да повишат тон на купувачи! Се јавив за проблем со апарат и ми рекоа да одам во продавницата за да отворат налог за поправка, но откако отидов ми рекоа дека треба да се јавам на некој број (можеа и телефонски да ми го кажат) и кога се обидов да се обратам во центарот каде што се отвораат налози, искуството беше уште полошо! Апаратот уште не е проверен, никој не дошол да го сервисира во текот на почти месец дена. Денес се обраќам на пазарната инспекција. Никогаш повеќе нема да купувам нешто од вас и ќе им давам лоши препораки на сите познанствата. Прво треба да ги обучите вашите вработени како да се однесуваат со купувачите, пред да продолжите со отварањето на нови продавници.
Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Категории
Информации
  • огласи: 5.082
  • Слики: 19.710
  • Видеа: 0
  • посети: 2.364.302
  • Гласови: 268.243
  • Коментари: 22.521