Пошта Македонска Пошта: Извештај за услуги и проблеми со мали пратки
Во последно време, многу корисници имаат негативно искуство со Пошта Македонска Пошта, особено во поглед на малите пратки и царината. Овој текст ќе се фокусира на некои од најчестите проблеми со кои се соочуваат клиентите.
Долго време на испорака
Еден корисник сподели дека неговата мала пратка од Кина пристигнала за 10 дена, но по тоа требало уште 10 дена за да се обработи и испрати до локалната пошта. Според него, посетил три пати во канцеларијата за да праша за статусот на пратката, но добивал само лажни информации.
Проблеми со комуникацијата
Друг коментар од корисник истакнува дека пакета од Германија имала транзит од само една недела, но времето поминато на царина било 2 недели. Задоволството е дополнително намалено поради недостаток на комуникација; корисникот не можел да се стигне по телефон.
Катастрофални услови
Еден од најлошите случаи е кога пакетот на корисникот се наоѓал на царина цел месец. Тој ја опишува постојаната состојба како катастрофална, поткрепувајќи ја својата изјава со фактот дека поштава била затворена и никој не можел да се стигне на телефон или мејл.
Заклучок
Ситуацијата со малите пратки и царината во Пошта Македонска Пошта изгледа загрижувачки. Многу клиенти не само што се соочуваат со долги периоди на чекање, туку и со лоша комуникација. Ова создава потреба за подобрување на услугите и зголемување на транспарентноста во процесот на испорака.
Можете да нè најдете на
Телефонот на соодветната Пошта е +38922401876
И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38922401876
Веб-страницата е Македонска Пошта, мали пратки царина
Ако сакате да промените било кои податоци што сметате дека не е прецизно односно оваа веб-страница, ве молиме да го проследите порака за ќе се погрижиме за тоа брзо. Унапред благодарам.