Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 4.971 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 61 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 479 - Оценка: 1.8

Корпоративна канцеларија Еко Логистик Сервис - Доставна служба

Корпоративната канцеларија Еко Логистик Сервис (ЕЛС) во Скопје е позната како една од најнеорганизираните и непрофесионални доставни служби во Македонија. Многу корисници споделуваат лоши искуства кои укажуваат на комплетна катастрофа на услугите што ги пружаат.

Проблеми со доставата

Многу клиенти известуваат за долги времиња на чекање за пратките, некои од нив чекаат дури и по две недели за да ја добијат својата нарачка. Според коментарите, пратките често завршуваат изгубени во магацините на ЕЛС, а корисниците се соочуваат со недостаток на информација за статусот на своите пратки. Како резултат на тоа, многумина не би ја препорачале оваа компанија.

Недостапен контакт центар

Контакт центарот на Еко Логистик Сервис е често критизиран за недостапност и нелюбезност на вработените. Многу корисници истакнуваат дека не можат да стигнат до операторите дури и по неколку обиди, што дополнително ја влошува ситуацијата при решавање на проблемите со пратките.

Лош однос кон клиентите

Односот на вработените кон клиентите е уште еден проблем кој се појавува во рецензиите. Корисниците споделуваат искуства со некултурни и дрски курири, кои не покажуваат желба за помош. Многу од нив истакнуваат дека не добиваат повратна информација за своите пратки, а кога ќе се јават, често им се даваат нелогични објаснувања.

Заклучок

Клиентите сакаат да бидат информирани и поддржани, а Еко Логистик Сервис не успева да задоволи овие основни потреби. Имајќи предвид сите негативни искуства, многумина ја предупредуваат јавноста да избегнуваат користење на услугите на оваа компанија. На клиентите им се препорачува да бараат алтернативи со надеж за подобра услуга и професионалност.

Сме сместени на

Контактниот телефон на наведената Корпоративна канцеларија е +38923177744

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38923177744

мапа на Еко Логистик Сервис - Доставна служба Корпоративна канцеларија, Шпедитерска компанија во Скопје

Нашите часови на услуга се:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако имате потреба да го прилагодите било кои елементи што сметате дека е неточно во врска со овој портал, ве молиме да го доставите порака и ќе се погрижиме за тоа брзо. Со задоволство благодарам на соработката.

Слики

Видеа:
Еко Логистик Сервис - Доставна служба - Скопје
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 21 до 40 од 61 примени коментари.

Илина Димитровски (31.5.25, во 20:23):
Штета што не може да се оцени со нула. Ужасно непрофесионални, пратката ја чекам 5 дена и ја нема, со тоа што госпоѓата од call центар упорно лаже дека ќе ја добијам во текот на денот и дека е назначена за достава баш тој ден. Генералнава оцена зборува се.
Димитар Јачевски (30.5.25, во 07:22):
Касно пристигнување на доставата и изразито неодговорна компанија.
Ставре Трпевски (30.5.25, во 07:01):
Мизерија, превара, не професионалност. Два дена во складот стои нарачката со поголеми димензии и немаше никој кој би можел да ја испорача, односно немале соодветно возило. На крајот, ни се заканија дека ќе го вратат производот што е платен напред и моравме да се снаоѓаме да бараме самите товарни возила. Катастрофа без прецедан, подобро распуштете се отколку да ги воведувате лугето за своите пари...
Гоце Благоевски (27.5.25, во 21:00):
Штета што нема можност за доделување на оценка нула (0) затоа што би ја заслужувале. Непрофесионални се, испратише писмо од Охрид до Скопје кое не можеа да го достават во рок од 8 дена, фактички позади пристигнувањето на пратката во 2 дена, но не можеа во текот на 6 дена да се организираат и да ја преместат на само 2 километри од нивната локација. Немаш кому да се жалиш во компанијата за да решат нешто, а очигледно ниту не ги интересира што услугата е катастрофална.
Ставре Мицковски (27.5.25, во 04:12):
Давам 5 ѕвезди иако сум користел услуга само двапати. Не се лоши за разлика од Експрес кој како прво немаат културен речник и каде што нивното однесување е премногу "СЕЉАЧКО". Притоа чекаш и премногу од што треба, а како бонус те крадат, а и ти и самите курери знаат дека доставата или е бесплатна или е наплатена од самата компанија каде што нарачуваш нешто. Еко Логистик иако не се одлични, сепак мислам дека се океј. За мене е само проблем што ме бараат на телефон уште во 08:00 часот кога спијам. Мала шега, супер се. Не разочаруваат бар за овие два пати.
Чедомир Трајковски (23.5.25, во 20:36):
Вработените без култура, непрофесионални се, дрски. Никогаш не знаат каде е пратката....
Никодим Цветковски (23.5.25, во 11:09):
Никој не ме повика за пратката, иако беше означено дека не сакам да ја примам пратката и беше вратена на испраќачот. По што ја контактирав централата, ми рекоа дека ќе ме повика некој менаџер да ми каже дали пратката уште е тука или дали нема да можам да ја добијам. По тоа никој не ме повика и не одговараат на телефонот.
Лара Ставревски (19.5.25, во 08:32):
Малку, неспособни, неодговорни, не знам како постојат, ужасно искуство.
Наум Радевски (19.5.25, во 00:44):
Никогаш да не се нафаќате да соработувате со нив, каде две ипол недели чекам една пратка, каде курирот ми вели доставата во петок па ајде тој петок не дојде па наредниот петок па о тој не дојде, се кавувам во така наречената сервисна служба за клиенти, и верувајте ми вработиле така прекрасни луѓе кои не се замараат за ништо, ми велат тоа е тоа ќе чекате - ајде чао и ми спушта телефон, каде каснат каде па и некултурни. Срамота за компанијата што вработува секакви, да речам мрзи кои им пречи еден културен разговор да водат.
Кристо Гаврилов (18.5.25, во 20:37):
Промена: имав можност да соработувам уште неколку пати откако се случи инцидентот опишан подолу, немам никакви забелешки. Најверојатно поголемиот дел од куририте го збркаа своето работење.

Курирот ми се јави и кажа дека е на адресата, му реков дека не можам да го преземам пакетот бидејќи не сум дома. Тој ми објасни дека треба да ја заврши доставата денеска, ќе го остави пакетот кај обезбедувањето и ќе ми прати код за да го контактирам и ја завршиме доставата. Му реков дека ќе бидам во друг регион и нема да можам подоцна. Му дадов код за да споделиме информации.

Пратката беше испорачана на сосема погрешна адреса. Курирот не сакаше да преземе одговорност.
Петра Груевски (18.5.25, во 13:02):
Крајно не професионални!! Плаќаш за брза достава, а пакетот не е доставен до наведената адреса!! Ако некој ги чита ревиите, како што би требало, никогаш нема да ги користи вашите услуги!!!
Тамара Огненовски (18.5.25, во 03:51):
Откако не ми ја доставија, ме шетаа за пратка на релации: Железничка - Ѓорче - Сарај - Пластичарска! Ужас!
Томе Евросимоски (17.5.25, во 01:41):
Тотална НУЛА!
Пратка од Скопје, испратена на 5-ти декември. Денес е 14-ти. Не само што никој не ми се јавил туку три дена ме шетаат по складишта.
Бев во складиштето каде што треба да биде пратката, никаде нема! И нема!

ФИРМИ кои испраќаат преку ЕЛС, размислете паметно, не избирајте јефтина испорака туку квалитетна.
Никогаш повеќе нема да нарачам нешто преку фирма која соработува со ЕЛС.
Валентина Трајановски (15.5.25, во 04:22):
Брзо, ефикасно, одлична услуга од персоналот.
Никодим Ивановски (14.5.25, во 23:44):
Катастрофа со карго. После 3 дена ја вратија пратката назад, иако им кажав дека ќе дојдам во текот на следната недела да ја земам 🙄👎👎👎...
Ангелина Крстевски (14.5.25, во 20:29):
Правиш нарачка, ја чекаш и добиваш мејл дека нарачката ти е вратена, бидејќи не сум сакала да ја примам???
Како сум ја одбила, а не ме исконтактиравте???
Името на курирот стои во следење на пратката, ама сепак нема да го објавам.
Се јавив на телефон за рекламации и добивам:
НЕ МОЖАМ ДА ТИ ПОМОГНАМ, ИМАЈ УБАД ДЕН И ТРАС.
Каде е професионалноста тука?
Пенали?
Ивона Велковски (13.5.25, во 14:56):
За пратка за која има платена достава (дали од нас или компанијата која испраќа, небитно) не може да прашувате: Ке дојдете ли да ја земете? ТРЕБА ДА ЈА ДОСТАВИТЕ! И научите си ги вработените барем кусур да знаат да вратат! Ниту услуга имате а богами ниту вработени како шо треба (важи за филијала Штип)!
Ставре Крстовски (12.5.25, во 16:05):
Непроцесирана пратка веќе поминаа 9 дена од порачката.
Пратката ја подигнав од складот лично.
Телефонските линии за контакт не се достапни!
Нељубезен персонал!!!
Повторно нема да ги користам вашите услуги.
Јордан Глигороски (12.5.25, во 03:03):
Најлошото шпедитерство во Охрид! Чекав пакет и само успеав да стапам во контакт со една вработена! По моето настојување да ми го достават пакетот, вработената ми рече: Немам кола да ти го испратам денес, можеби утре! Утринава повторно ја телефонирав за да прашам кога ќе ми пристигне пакетот. После 10 обиди тешко добив одговор и ми рекоа: Госпоѓо, не можам во моментов да ти го доставам, шоферот е надвор од градот, почекајте! Срамота жива!
Снежана Велковски (7.5.25, во 21:05):
Помалку од една ѕвезда!! Ама за што таква оцена? Можеби има некои проблеми што можаме да ги поправиме? Би биле благодарни за повратна информација за да можеме да подобриме нашиот сервис. Благодарам ви!

Повеќе коментари:

Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Категории
Информации
  • огласи: 5.082
  • Слики: 19.710
  • Видеа: 0
  • посети: 2.373.792
  • Гласови: 268.243
  • Коментари: 22.808